کد خبر : 201966
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 21:20
-

کردی در گفتگو با Fut5al :

بدترین نتیجه را گرفتیم، باید با اختلاف می‌بردیم/ حریف الوندی را به خوبی آنالیز کرده بودیم

بدترین نتیجه را گرفتیم، باید با اختلاف می‌بردیم/ حریف الوندی را به خوبی آنالیز کرده بودیم

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند گفت: با تمام احترام به حریف ما امروز بدترین نتیجه ممکن را گرفتیم و تحت هیچ شرایطی مستحق حتی مساوی نبودیم بلکه باید با اختلاف این بازی را می‌بردیم.

رضا کردی پس از تساوی تیمش مقابل کراپ الوند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم به فوتسال ایران بابت ارائه یک فوتسال سراسر تاکتیکی از سوی هر دو تیم تبریک بگویم و واقعا افسوس می‌خورم که جای تماشاگران در این بازی زیبا خالی بود تا از دیدن این بازی لذت ببرند.

سرمربی فولاد زرند ایرانیان افزود: به بازیکنان و کادر فنی کراپ هم خسته نباشید می‌گویم و از مالکان این تیم تشکر می‌کنم که از فوتسال حمایت می‌کنند. ما با تمام احترام به کراپ الوند امروز بدترین نتیجه ممکن را گرفتیم و تحت هیچ شرایطی در این رویارویی مستحق حتی مساوی هم نبودیم و باید با اختلاف این بازی را از حریف خود می بردیم.

کردی با بیان اینکه بازی، بازی فنی بوده است، متذکر شد: این بازی در دقایقی حتی پایاپای بود اما ما با آنالیز دقیقی که از تیم کراپ کرده بودیم توانستیم برنامه‌های تاکتیکی خود را به کمک بازیکنانم اجرا کنیم. دست تک‌تک شان را می‌بوسم و امیدوارم بعد از تعطیلات هم روند خوب‌مان را ادامه بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.