کد خبر : 201857
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 9:42
-

میزبانی گیتی پسند و مس از مشهدی ها در هفته سوم لیگ برتر فوتسال

میزبانی گیتی پسند و مس از مشهدی ها در هفته سوم لیگ برتر فوتسال

در هفته سوم لیگ برتر فوتسال، عصر امروز(یکشنبه) تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان میزبان دو تیم مشهدی لیگ برتر هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز(یکشنبه)با برگزاری ۷ دیدار در شهر های مختلف کشور پیگیری می شود.در مهمترین بازی این هفته تیم گیتی پسند اصفهان میزبان فرش آرای مشهد است. گیتی پسند پس از لغو بازی هفته اول خود مقابل سپاهان، در هفته دوم مقابل مقاومت البرز شکست خورد و فرش آرا نیز از دو بازی خود یک تساوی دشت کرده و حالا ره دو تیم تشنه پیروزی در این بازی هستند این در حالی است که فصل گذشته فرش آرا با شکست گیتی پسند در اصفهان مانع قهرمانی این تیم در لیگ برتر شد و به همین دلیل این بازی حساسیت های خاص خودش را دارد. 

مس سونگون دیگر تیم مدعی لیگ که هفته گذشته را با شکست پشت سر گذاشت این هفته دیداری نسبتا آسان مقابل چیپس کامل مشهد دارد هر چند تیم مشهدی با ورود به لیگ برتر طعم سه امتیاز را چشید.

سن ایچ ساوه صدرنشین لیگ هم که دو بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سرگذاشته در سومین مصاف به مهمانی شهروند ساری می رود که حال و روز خوشی ندارد و هفته گذشته شکست پرگلی را در دربی مازندران پذیرفت.تیم کراپ الوند نیز میزبان فولاد زرند ایرانیان است که اولین بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر فوتسال را تجربه می کند.

فردوس قم که هفته قبل به یک برد خارج از خانه دست یافت این هفته میزبان زندی بتن کلاردشت است تا مقابل این تیم خوب دومین پیروزی را تجربه کند.مقاومت البرز که این فصل نیز تیم خوبی دارد پس از غلبه بر گیتی پسند برای رسیدن به دومین پیروزی باید به مهمانی تیم نه چندان خوب راگا برود.

تیم بحران زده حفاری نیز که با دو شکست در قعر جدول قرار دارد میزبان سپاهان اصفهان است و شاگردان باغبانباشی به دنبال رسیدن به دومین پیروزی و تحمیل سومین شکست به حفاری هستند.برنامه بازی های امروزبه شرح زیر است: 

شهروند ساری- سن ایچ ساوه(سالن سید رسول حسینی ساری)

فردوس قم- زندی بتن کلاردشت( سالن شهید حیدریان قم)

کراپ الوند- فولاد زرند ایرانیان(سالن یادگارامام الوند)

گیتی پسند اصفهان- فرش آرای مشهد(سالن پیروزی اصفهان)

راگا شهرری- مقاومت البرز( سالن طالقانی شهرری)

مس سونگون-چیپس کامل مشهد( سالن پورشریفی تبریز)

حفاری خوزستان- سپاهان اصفهان(سالن شهرک نفت اهواز)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.