کد خبر : 202040
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 11:08
-

شیربیگی : در انتخاب سرمربی، تصمیمی نگیرند که پشیمانی به بار بیاورد

شیربیگی : در انتخاب سرمربی، تصمیمی نگیرند که پشیمانی به بار بیاورد

خانم گل فوتسال آسیا تاکید کرد تیم ملی فوتسال زنان به یک مربی باتجربه نیاز دارد. سارا شیربیگی می‌گوید تصمیم گیرندگان برای تیم ملی به مسیری نروند که پشیمانی به بار بیاورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سارا شیربیگی در مورد فرآیندِ انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان گفت: به عنوان عضوی از تیم ملی، نگران آینده تیم ملی هستم. انتخاب سرمربی وظیفه من یا بازیکنان نیست اما امیدوارم کسانی که در این کار دخیل هستند آینده را در نظر بگیرند.

وی افزود: تیم ملی به یک مربی باتجربه نیاز دارد که در شرایط دشوار بتواند تیم را مدیریت کند. به عنوان یک بازیکن، این را درک می‌کنم که آرامش چگونه می‌تواند از نیمکت به زمین منتقل شود و این شرایط، چیزی است که سرمربی آن را ایجاد می‌کند.

برترین گلزن ادوار لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: تیم ملی فوتسال، دغدغه همه ما از فدراسیون فوتبال تا بازیکنان است. با این حال خواسته من از آن‌هایی که تصمیم گیرنده هستند این است که در این زمینه، وسواس به خرج دهند و مربی‌ای انتخاب شود که بازیکنان خود را گوش به فرمان او بدانند.

شیربیگی همچنین گفت: پس از دو قهرمانی در آسیا، نگاه قاره به ماست و کار هم از قبل، دشوارتر شده و تکرار این موفقیت به آسانی قبل نیست. این‌طور نیست که با هر مربی روی نیمکت، به جام ملت‌ها برویم و قهرمان شویم. انتخاب مربی و همچنین برنامه آماده سازی تیم ملی نباید ساده گرفته شود و ما نگران این موضوع هستیم.

منبع:آژانس ورزش زنان ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.