کد خبر : 202044
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 11:14
-

مقیمی: به همه احترام می‌گذارم اما تیم ملی محل آزمایش مربیان کم تجربه نیست

مقیمی: به همه احترام می‌گذارم اما تیم ملی محل آزمایش مربیان کم تجربه نیست

نسترن مقیمی ملی پوش مازندرانی تیم ملی فوتسال زنان ایران نسبت به آینده تیم ملی ابراز نگرانی و تاکید کرد تیم ملی محل آزمایش مربیان کم تجربه نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نسترن مقیمی درباره پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: سرمربی به معنای رهبر یک تیم است و رهبر یک تیم چه در پیروزی و چه در شکست، مسئولیت اصلی را دارد و این سکانی است که باید به فرد لایق آن سپرد.

وی افزود: انتخاب سرمربی تیم ملی، تصمیمی متعلق به تمام ایران است و یک مسئولیت برای تصمیم گیرندگان ایجاد می‌کند. ما ۲ دوره قهرمان آسیا شده‌ایم و از ما انتظار می‌رود باز هم قهرمان شویم اما قهرمانی ابزار مناسب می‌خواهد و یکی از این ابزارها، مربی کارآزموده است.

بازیکن تأثیرگذار تیم فوتسال سایپا گفت: در میان تمام گزینه‌هایی که چه در گذشته و چه در حال حاضر مطرح هستند، انتخاب من یک مربی باتجربه و کسی است که به معنای واقعی در حد تیم ملی باشد. نمی‌توان این انتخاب را ساده انگاشت و بعد انتظار داشت که همه چیز در آن تیم روبه‌راه باشد.

مقیمی همچنین عنوان کرد: طی روزهای اخیر زمزمه‌هایی در مورد انتصاب سرمربی جدید شنیده‌ام. با تمام احترامی که برای همه گزینه‌های مطرح شده، قائل هستم اما ما نیاز به مربی‌ای داریم که بتواند از پس کار بربیاید. اطمینان دارم که در فدراسیون فوتبال، کسی علاقه‌مند نیست که در تیم ملی شرایطی باشد که بازیکن آرامش نداشته باشد و تیم ملی محل آزمایش مربیان کم تجربه نیست.

وی خاطرنشان کرد: بازیکن سرباز تیم ملی است اما خطاب به افرادی که برای ما و آینده فوتسال زنان تصمیم می‌گیرند می گویم که تیم ملی نیازمند مربی‌ای در سطح خودش است. نمی‌توانید برای یک تیم فوق‌العاده، یک مربی در سطح پایین بگذارید و انتظار داشته باشید آن تیم موفق شود.

منبع:آژانس ورزش زنان ایران 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.