کد خبر : 202063
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 17:51
-

۲۳ بازیکن برای دریافت روادید به سفارت لیتوانی رفتند/دو بازیکن خط خورند

۲۳ بازیکن برای دریافت روادید به سفارت لیتوانی رفتند/دو بازیکن خط خورند

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی ۲۳ بازیکن را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،همانطور که دیروز خبر دادیم لیست ۲۵ نفره تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی چندی پیش به فیفا ارسال شد.

از این لیست سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی ۲۳ بازیکن را برای حضور در جام جهانی اعلام کرد که از این جمع ۱۶ بازیکن مسافر لیتوانی خواهند شد.

۲۳ بازیکن معرفی شده صبح امروز به سفارت لیتوانی در تهران رفتند و مقدمات مربوط به دریافت روادید و سفر به لیتوانی را انجام دادند.

 اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

۱- علیرضا صمیمی، ۲-سپهر محمدی، ۳-مسعود(باقر) محمدی، ۴-فرهاد فخیم، ۵-سینا پرکاس، ۶-حمید احمدی، ۷-علیرضا رفیعی پور، ۸-محمد شجری، ۹-مسلم اولادقباد، ۱۰-بهزاد عظیمی، ۱۱-محمد حسین درخشانی، ۱۲-علی اصغر حسن‌زاده، ۱۳-مهدی جاوید، ۱۴-احمد اسماعیل پور، ۱۵-فرهاد توکلی،۱۶-سعید احمد عباسی، ۱۷-حمزه کدخدایی، ۱۸-سالار آقاپور، ۱۹-محمدطاها نعمتیان، ۲۰-محمدرضا سنگ سفیدی، ۲۱-حسین طیبی، ۲۲-مهدی کریمی، ۲۳-علی ابراهیمی

با توجه به لیست ۲۵ نفره سهیل جامدی و محمد نجف زنگی دو بازیکنی هستند که برای دریافت روادید آنها اقدامی نشده است و قطعا در جمع مسافران لیتوانی نخواهند بود.

همچنین نام فرهاد فخیم نیز به لیست ۲۵ نفره اضافه شده تا دعوت او به تیم‌ملی تایید شود.او جانشین سعید مومنی دیگر بازیکن مس در این لیست شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

amir سه شنبه , ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

فوتسال ایران الان ۶سال داره در جا میزنه . خیلی از این بازیکنای لیست در حد لیگ ایران هم نیستن چه برسه ملی پوش باشن