کد خبر : 202100
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 - 12:21
-

احتمال رفتن سراجی از کمیته فوتسال قوت گرفت/ تمایل عزیزی خادم به ریاست وحید شمسایی

احتمال رفتن سراجی از کمیته فوتسال قوت گرفت/ تمایل عزیزی خادم به ریاست وحید شمسایی

رئیس کمیته فوتسال تصمیم دارد به خاطر برخی از اختلاف نظر‌ها با رئیس فدراسیون فوتبال، از سمت خود استعفا دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از اینکه شهاب الدین عزیزی خادم، اعضای هیئت رئیسه کمیته فوتسال هم انتخاب شدند. رضا رحمانی، غلامعلی هنرپیشه، علی طاهری و محمدرضا کافی عضو هیئت رئیسه هستند. بعد از اینکه اعضای هیئت رئیسه کمیته فوتسال مشخص شدند پیش بینی می‌شد که جلسات هیئت رئیسه کمیته فوتسال به صورت منظم هر هفته در محل فدراسیون فوتبال برگزار شود، اما از همان موقع تا امروز تعداد جلسات هیئت رئیسه کمیته فوتسال به اندازه انگشتان یک دست هم نرسیده است.

علت این بی نظمی به اختلاف سراجی با یکی از اعضای این هیئت رئیسه بر می‌گردد. شنیده می‌شود سراجی با غلامعلی هنرپیشه که از سوی عزیزی خادم به عنوان مدیر تیم‌های پایه فوتسال انتخاب شده اختلاف شدیدی پیدا کرده است. ماجرا از این قرار است که مهرداد سراجی (رئیس کمیته فوتسال) نمی‌خواست، هنرپیشه به عنوان مدیر تیم‌های پایه فوتسال فعالیت کند، اما اصرار عزیزی خادم بر این کار باعث شد بین سراجی و رئیس فدراسیون فوتبال اختلاف شدیدی به وجود بیاید.

این مشکل تا جایی پیش رفت که رئیس کمیته فوتسال صراحتا به عزیزی خادم اعلام کرد تا زمانی که هنرپیشه در هیئت رئیسه حضور داشته باشد، او نه در جلسات شرکت می‌کند و نه برای کمیته فوتسال قدمی بر می‌دارد.

بعد از این صحبت‌ها بود که عزیزی خادم در جلسه‌ای که با اعضای هیئت رئیسه کمیته فوتسال داشت قاطعانه اعلام کرد هر کسی نمی‌تواند در فدراسیون کار کند هیچ اجباری بر ماندنش نیست و می‌تواند برود. حال بعد از این حرف‌ها سراجی تصمیم گرفته است عطای کمیته فوتسال را به لقایش ببخشد.

آن طور که شنیده می‌شود برای آنکه آرامش تیم ملی در آستانه جام جهانی به هم نریزد عزیزی خادم فعلا با استعفای سراجی مخالفت کرده است و به احتمال بسیار زیاد بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان حکم برکناری رئیس کمیته فوتسال را امضا خواهد کرد. گفته می‌شود رئیس فدراسیون فوتبال تمایل دارد ریاست کمیته فوتسال را بر عهده وحید شمسایی قرار دهد، هر چند شمسایی مایل به گرفتن این پست نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.