کد خبر : 202109
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 - 13:51
-

بی‌غم در گفتگو با Fut5al :

فوتسال بازی کردن چیپس تا آخرین لحظه از ۱۱گل ما ارزشمندتر بود/ همان مس هفته قبل بودیم فقط توپ‌های‌مان گل شد

فوتسال بازی کردن چیپس تا آخرین لحظه از ۱۱گل ما ارزشمندتر بود/ همان مس هفته قبل بودیم فقط توپ‌های‌مان گل شد

سرمربی مس سونگون ورزقان گفت: به نظر من بی‌حاشیه بودن و فوتسال بازی کردن چیپس کامل مشهد تا آخرین لحظه و بدون توجه کردن به نتیجه از ۱۱گلی که ما زدیم ارزشمندتر بود.

حمید بی‌غم پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل چیپس کامل مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: ابتدا به مجموعه و تیم چیپس کامل مشهد تبریک می‌گویم بابت اینکه تیمی که امروز مقابل ما آمد، تا آخرین لحظه بدون حاشیه، بی‌اخلاقی و حتی ضدفوتبال تنها ارائه‌گر فوتسال خودش بود و این از یازده گلی که ما زدیم ارزشمندتر بود.

او افزود: ما هم هر چه در دو بازی قبل توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد، این بازی موقعیت‌هایمان تبدیل به گل شد که خدا را از این بابت شکر می‌کنم. انشاالله در تعطیلات هم بتوانیم تمرینات خود را به خوبی انجام دهیم و بعد از آن مرحله به مرحله به سمت قهرمانی گام برداریم.

سرمربی مس سونگون ورزقان با اشاره به شکست هفته گذشته تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه نیز متذکر شد: ما هفته قبل مقابل سن‌ایچ خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و خیلی موقعیت گل داشتیم ولی متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. ما همان تیم هفته قبل بودیم که این هفته فقط موقعیت‌هایمان به گل رسید.

حمید بی‌غم خاطرنشان کرد: من از بازیکنانم که با تمام وجود خود در بازی تلاش کردند نیز تشکر می‌کنم، امیدوارم بعد از تعطیلات باز هم بازی‌های بهتری را از خود به نمایش بگذاریم.

او در خاتمه برای سرمربی اسبق تیم‌ملی فوتسال ایران آرزوی سلامتی کرد و گفت: برای حسین شمس آرزوی سلامتی و شفا دارم، ایشان مربی بزرگ فوتسال ایران هستند انشاالله که هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورند و امیدوارم هر چه زودتر این بیماری کرونا دست از سر مردم جهان بردارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.