کد خبر : 202272
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 - 13:59
-

اتفاق خوشایند فوتسالی ها رقم می خورد؟/سراجی در آستانه خداحافظی از کمیته فوتسال

اتفاق خوشایند فوتسالی ها رقم می خورد؟/سراجی در آستانه خداحافظی از کمیته فوتسال

مهرداد سراجی رئیس کمیته فوتسال به دلیل مشغله کاری در باشگاه سایپا قصد دارد از کمیته فوتسال استعفا دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی از روز گذشته آغاز شد که در حاشیه این تمرین شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد و چند دقیقه‌ای برای ملی پوشان به صحبت پرداخت. همچنین قرار بود مهرداد سراجی رئیس کمیته فوتسال هم به همراه عزیزی خادم در این تمرین حاضر شود، اما به دلیل اختلاف نظر‌هایی که بین این ۲ نفر به وجود آمده است سراجی رئیس فدراسیون فوتبال را در تمرینات تیم ملی فوتسال همراهی نکرد.

طبق شنیده‌ها سراجی به دلیل مشغله کاری زیادی که برای او در باشگاه سایپا به وجود آمده است می‌خواهد از کمیته فوتسال استعفا دهد. این در حالی است که عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال برای اینکه تیم ملی در آستانه مسابقات جام جهانی دچار حواشی نشود، فعلا با استعفای  او مخالفت کرده و قرار است بعد از پایان رقابت‌های قهرمانی جهان، تحول اساسی در کمیته فوتسال صورت گیرد.

این در حالی است که سراجی این روز‌ها تمام فکر و ذهن خود را معطوف به باشگاه سایپا کرده است و می‌خواهد تیم قدرتمندی را برای فصل بعد آماده کند تا دوباره بتوانند به لیگ برتر صعود کنند. همین مسئله چندان به مذاق عزیزی خادم خوش نیامده است و گفته می‌شود رئیس فدراسیون فوتبال به سراجی اعلام کرده است که باید بین باشگاه سایپا و کمیته فوتسال یکی را انتخاب کند که سراجی بیشتر مایل است در سایپا حضور داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

کاش عزیزی خادم هم خداحافظی میکرد