کد خبر : 202264
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 - 13:16
-

دعوت از یک بازیکن پس از ۷ سال به تیم ملی!

دعوت از یک بازیکن پس از ۷ سال به تیم ملی!

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون پس از ۷ سال به تیم ملی دعوت شد.

لیست ۲۰ نفره تیم ملی فوتسال برای برگزاری اردوی تدارکاتی پیش از جام جهانی و انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال بلاروس اعلام شد.

در این لیست نام فرهاد فخیم ستاره تیم فوتسال مس سونگون هم دیده می شود. فخیم که در سال های اخیر به عنوان کاپیتان نقش بسزایی در چهار قهرمانی پیاپی مس سونگون داشته است با وجود آمادگی هیچ گاه به تیم ملی دعوت نشد اما در نهایت ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در آستانه جام جهانی این بازیکن را در لیست مدعوین قرار داد.این در حالی است که بیش از ۷ سال از آخرین حضور فخیم در تیم ملی می گذرد.

فخیم پیش از این در بازی دوستانه در یزد مقابل روسیه از تیم ملی خداحافظی کرده بود اما خسوس کاندلاس سرمربی وقت تیم ملی فوتسال برای بازی های فوتسال قهرمانی ۲۰۱۴ آسیا از این بازیکن دعوت می کند

این بازیکن آخرین بار در مصاف با ژاپن در فینال جام ملت های آسیا در ویتنام در اردیبهشت ۱۳۹۳ به میدان رفت و در این بازی نیز موفق به گلزنی برای تیم ملی شد اما پس از این رقابت ها دیگر به تیم ملی دعوت نشد.

این برای اولین بار است که ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی این بازیکن را دعوت می کند.فخیم که سابقه یکبارحضور در جام جهانی را دارد در آستانه ۳۷ سالگی می تواند دومین حضورش در جام جهانی فوتسال را تجربه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.