کد خبر : 202206
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 - 11:21
-

سرمربی غیر رسمی آقا در تیم فوتسال بانوان

سرمربی غیر رسمی آقا در تیم فوتسال بانوان

سرنوشت سرمربی جدید تیم فوتسال بانوان هنوز مشخص نشده و اختلافات داخلی در فدراسیون در این موضوع بی تاثیر نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدتی است که بحث انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتسال بانوان مطرح شده و با وجود اینکه صحبت از ادامه همکاری با شهناز یاری و یا انتخاب از بین گزینه‌های دیگر مطرح شده هنوز تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده است.

در این میان شنیده‌‌ها حکایت از آن دارد که تیم فوتسال بانوان زیر نظر یک سرمربی غیر رسمی آقا در سایه فعالیت می‌کند که در عنوان نقش مدیر فنی را به دلیل ممنوعیت مربیگری آقایان در ورزش بانوان ایفا می‌کند ولی در اصل امور هدایت این زیر نظر اوست.

این شخص که مورد وثوق عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال قرار دارد در انتخاب سرمربی جدید نقش موثری ایفا می‌کند و از همین رو شنیده می‌شود آنها به دنبال شخصی هستند که حاضر باشد در شرایط اختیارات محدود فعالیت کند و امور اصلی بر عهده آقای سرمربی در سایه قرار بگیرد و به همین دلیل میان آنها و شهناز یاری اختلاف ایجاد شده و بعید است شاهد ادامه حضور سرمربی تیم ملی باشیم.

از طرفی یاری که سرمربی تیم فوتسال سایپا هم هست و این باشگاه را مهرداد سراجی، عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته فوتسال اداره می‌کند، شخص مورد نظر او برای حضور روی نیمکت تیم ملی است و این درحالیست که عزیزی خادم تاکید دارد تا سرمربی جدید تیم فوتسال بانوان توسط او انتخاب می‌شود و نه رییس کمیته فوتسال. شنیده می‌شود رییس فدراسیون فوتبال روی نیلوفر اردلان برای هدایت تیم ملی نظر دارد.

همین موضوع اختلافی میان عزیزی خادم و سراجی ایجاد کرده که کار معرفی سرمربی جدید را به درازا کشانده است.

باید دید در نهایت در این جنگ قدرت چه کسی هدایت تیم ملی فوتسال بانوان را بر عهده خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

منصور شنبه , ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹

یک فرمانبر میخوان که خواست حضرات رو بجا بیاره!!