کد خبر : 202275
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 - 17:29
-

عراقی زاده: همه جوره با تیم ملی فوتسال تعامل کردیم

عراقی زاده: همه جوره با تیم ملی فوتسال تعامل کردیم

قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: همه جوره با تیم ملی فوتسال تعامل کردیم و امیدواریم تیم ملی در جام جهانی نتیجه مطلوب را بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت:ما تعداد زیادی بازیکن ملی پوش داریم که بعد از بازی با فرش آرا آنها را در اختیار تیم ملی گذاشتیم. ما هر گونه تعاملی با تیم ملی داشتیم از تعطیلی تمرینات تا شروع زودهنگام لیگ و وخستگی بازیکنان پس از بازی های ملی و حالا هم باید بدون بازیکنان ملی پوش تمرین کنیم اما برای ما بیش از هر چیز موفقیت تیم ملی مهم است وامیدواریم این همکاری ها با نتیجه خوب تیم ملی در جام جهانی فوتسال دنبال شود.

وی افزود: به دلیل تعطیلی طولانی مدت لیگ و لغو هفته چهارم، تمرینات به مدت ۱۰ روز تعطیل شد و از هفته آینده بدون بازیکنان ملی پوش تمرینات تیم را آغاز می کنیم تا با شرایط مناسبی برای ادامه رقابت ها آماده شویم.

عراقی زاده در پایان تاکید کرد:امیدوارم بازیکنان ملی پوش نیز با روحیه خوب و شرایط جسمانی مناسب از جام جهانی به ایران برگشته و به تیم اضافه شوند تا بتوانیم با تمام قوا در مسابقات شرکت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرشید یکشنبه , ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۹

تو چی میگی این وسط!!!