کد خبر : 202352
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 17:05
-

شیربیگی: دغدغه‌های زیادی در تیم ملی فوتسال بانوان داریم/ مسئولان فدراسیون باید نگاه ویژه تری به تیم ملی بانوان داشته باشند

شیربیگی: دغدغه‌های زیادی در تیم ملی فوتسال بانوان داریم/ مسئولان فدراسیون باید نگاه ویژه تری به تیم ملی بانوان داشته باشند

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان درباره آخرین وضعیت خود در تیم ملی و همچنین مسابقات فصل بعد لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سارا شیربیگی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان و عضو باشگاه هیئت خراسان رضوی درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر اظهار داشت: بعد از اینکه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان فصل گذشته به پایان رسید، من چند روز بعد با مسئولان باشگاه هیئت خراسان صحبت‌هایی انجام دادم، اما نتواستم به توافق دست پیدا کنم و به احتمال بسیار زیاد از تیم جدا خواهم شد. من هر ساله از بیشتر باشگاه‌های لیگ برتری پیشنهاد بازی دارم. به طوری که هر تیمی به من پیشنهاد می‌داد به آن‌ها می‌گفتم که اولویت اصلی من ماندن در هیئت خراسان است. متاسفانه امسال اینگونه نیست.

ملی پوش تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی افزود: فعلا در حال بررسی گزینه‌ها هستم تا بتوانم بهترین تصمیم را برای فصل بعد بگیرم. علاوه بر چند تیم داخلی از چند تیم خارجی هم پیشنهاد بازی دریافت کرده ام، اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

 

به احتمال زیاد لیگ فوتسال بانوان مهر ماه شروع می‌شود

شیربیگی درباره اینکه مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان از چه زمانی شروع می‌شود بیان داشت: سازمان لیگ فوتسال بانوان ابتدا اعلام کرد که ۱۷ مرداد ماه تاریخ قرعه کشی مسابقات لیگ بانوان است، اما به دلیل برگزاری بازی معوقه بین تیم‌های شهروند ساری و هیئت رودان اصفهان زمان قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر به تاخیر افتاد. به همین دلیل بعد از برگزاری قرعه کشی تیم‌ها یک ماه فرصت دارند تا خودشان را برای شرکت در بازی‌ها آماده کنند. فکر می‌کنم مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان مهر ماه شروع شود.

در تیم ملی فوتسال بانوان دغدغه‌های زیادی داریم

ملی پوش فوتسال بانوان درباره آخرین وضعیت تیم ملی و مشخص نبودن سرمربی این تیم گفت: شرایط تیم ملی اصلا خوب نیست و امیدوارم که مسئولان هر چه سریع‌تر سرمربی تیم ملی را مشخص کنند. تا دیروز دغدغه داشتیم که تیم ملی هر چه زودتر تشکیل شود، اما امروز دغدغه‌های دیگری هم مثل مشخص نبودن سرمربی تیم ملی، برگزار نشدن اردو‌ها و بازی‌های دوستانه وجود دارد که به این مشکلات اضافه شده است. به هر حال اگر سرمربی تیم ملی هر چه زودتر مشخص شود قطعا به دنبال آن هم اردو‌ها و تمرینات شروع خواهد شد.

شیربیگی درباره انتخاب صانعی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان بیان کرد: صانعی در ۲ سال حضورش در تیم ملی فوتسال بانوان بسیار خوب کار کرد و مطمئن هستم که الان هم می‌تواند کمک حال تیم ملی باشد. در هر صورت تیم ملی باید تا چند ماه دیگر در مسابقات جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند و قطعا کار ما در این بازی‌ها بسیار سخت خواهد بود. ما نزدیک به ۳ سالی می‌شود که از همه چیز دور هستیم و در این مدت نه اردویی تشکل دادیم و نه بازی دوستانه مناسبی برگزار کردیم. همچنین در این ۳ سال اخیر خیلی اتفافات زیادی برای تیم ملی فوتسال بانوان افتاده است. در این مدت بازیکنان زیادی افت کرده و یک سری بازیکن جوان هم به تیم ملی اضافه شده اند.

مسئولان فدراسیون باید نگاه ویژه تری به تیم ملی فوتسال بانوان داشته باشند

ملی پوش فوتسال بانوان تصریح کرد: دیگر ما نمی‌توانیم بگوییم که قهرمان آسیا هستیم. با وجود شیوع ویروس کرونا خیلی از تیم‌ها در این مدت کار کرده و پیشرفت‌های چشمگیری داشته اند. حتی در این مدت سراجی و عزیزی خادم با ما جلسه‌ای نداشتند. به هر حال تیم ملی فوتسال بانوان موفق شده در جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند و مسئولان فدراسیون باید نگاه ویژه تری به این تیم داشته باشند. در هر صورت تا سرمربی مشخص نشود و اردویی برگزار نکنیم آن‌ها ما را نخواهند دید. تنها کاری که می‌توان در این مدت انجام داد این است که سرمربی تیم ملی بانوان را هر چه زودتر مشخص کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.