کد خبر : 202332
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 9:13
-

اختصاصی FUT5AL ؛

علت خط خوردن سپهر محمدی از لیست اعزامی به بلاروس چیست؟

علت خط خوردن سپهر محمدی از لیست اعزامی به بلاروس چیست؟

خط خوردن سنگربان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان از لیست اعزامی به بلاروس باعث سئوالاتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام اسامی ۱۸نفره لیست تیم‌ملی برای سفر به بلاروس، نام سپهر محمدی سنگربان با تجربه کشورمان در میان نفرات اعزامی دیده نمی‌شود که این موضوع باعث ایجاد ابهامات و سئوالاتی شده است.

با توجه به مسمومیت سپهر محمدی در هفته پایانی لیگ که باعث شد او نتواند در بازی آخر گیتی‌پسند مقابل فرش‌آرا درون دروازه بایستد، این احتمال می‌رفت که او به دلیل مشکل جسمانی سفر به بلاروس را از دست داده باشد اما یکی از مربیان تیم‌ملی این موضوع را رد کرد.

این مربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان که نخواست نامش فاش شود، به خبرنگار Fut5al گفت: سپهر محمدی در اردوی اخیر تیم‌ملی یکی از سرحال‌ترین و آماده‌ترین نفرات اردو بود و هیچگونه مصدومیتی نداشت و تنها به دلیل اینکه بنای کادر فنی بر تست تمامی گلرهای حاضر در اردو است به وی استراحت داده شد تا در ایران بماند.

او تاکید کرد: جدای از علیرضا صمیمی که با شرایط جسمانی و تجربه خوبش می‌توان به عنوان یک گلر یک قابل اعتنا از او یاد کرد، کادرفنی تیم‌ملی به دنبال این است که سینا پرکاس را مجددا آزمایش کرده و همچنین به مسعود محمدی نیز میدان بدهد تا در نهایت ترکیب سه نفره گلرهای ایران برای جام‌جهانی لیتوانی مشخص شود.

به گفته این مربی، کادر فنی تیم‌ملی ابتدا بنا داشت که سپهر محمدی در روزهای تمرین تیم در تهران کنار تیم‌ملی باشد و تا بازگشت تیم از بلاروس در شرایط اردویی باشد اما با توجه به اطمینان از استمرار تمرینات شخصی سپهر محمدی، او برای این اردوی تیم‌ملی به تهران فراخوانده نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پاکزاد سه شنبه , ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

واقعا حیف این دروازه بان است که حذف بشه ،انشاالله این مطالب نوشته شده درست باشد و جهت ارزیابی سه دروازه بان دیگر این کار انجام شده باشدوالا تصمیم غیر منطقی عجولانه ای اتخاذ شده است .