کد خبر : 202337
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 11:32
-

ناظم‌الشریعه: با ۱۶بازیکن به بلاروس می‌رویم/ ارکان مختلف فدراسیون حمایت همه جانبه‌ای از تیم‌ملی فوتسال داشتند

ناظم‌الشریعه: با ۱۶بازیکن به بلاروس می‌رویم/ ارکان مختلف فدراسیون حمایت همه جانبه‌ای از تیم‌ملی فوتسال داشتند

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان می گوید هماهنگی بازیکنان بعد از اردوی بلاروس مطمئنا بهتر می شود و ملی پوشان به مرز آمادگی بالایی می رسند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه درباره شرایط بازیکنان گفت: با توجه به شرایط پیش رو از امروز اردوی متصل به اعزام بلاروس را آغاز خواهیم کرد. ۱۸ بازیکن را به این اردو دعوت کردیم و ۶ شهریورماه برای انجام دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال بلاروس با ۱۶ بازیکن به میسنک اعزام می شویم.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه در مسابقات مرحله گروهی جام جهانی با صربستان مسابقه داریم و بازی بلاروس تقریبا شبیه صربستان است و هر دو تیم از نظر فنی و قدرتی شبیه یکدیگر بازی می کنند، سعی داریم برنامه ها را طوری پیش ببریم که در این دو بازی که ۸ و ۹ شهریورماه برگزار می شود شرایط آمادگی بچه ها را بالا ببریم و هدف اصلی مان، یعنی ایجاد هماهنگی بین بازیکنان برسیم. آنچه مسلم است هر چقدر برگزاری مسابقات بیشتر باشد، بازیکنان بهتر آماده می‌شوند و در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند.

ناظم الشریعه از برگزاری ستاد ویژه هماهنگی و برنامه ریزی جام جهانی خبر داد و گفت: این ستاد با دستور مستقیم شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون تشکیل شد و در این ستاد برنامه های پیش رو از قبیل برنامه های پشتیبانی، لجستیک و پزشکی تیم ملی فوتسال مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. آنچه مسلم است حضور عزیزی خادم در اردوهای تیم ملی نشان از توجه ایشان به فوتسال است. اینکه برای تیم ملی فوتسال وقت و بها می گذارند، بسیار ارزشمند است. ما همچنان به حمایت مادی و معنوی ایشان نیاز داریم و از رئیس فدراسیون می خواهیم در لیتوانی در کنار ما باشند تا با خیالی آسوده مسابقات را پشت سر بگذاریم. بدون تردید حضور عزیزی خادم در کنار ملی پوشان قوت قلبی برای تیم ملی فوتسال است. همچنین در این مدت کوتاه ارکان مختلف فدراسیون از جمله سرپرست دبیرکلی، طبق دستور عزیزی خادم حمایت همه جانبه ای از تیم ملی فوتسال داشتند و برنامه های این تیم به خوبی در حال انجام است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان خاطر نشان کرد: هماهنگی تیم بعد از اردوی بلاروس مطمئنا بهتر می شود و بازیکنان به مرز آمادگی بالایی می رسند. بعد از دو روز استراحت، اردوی متصل به اعزام جام جهانی را از ۱۲ شهریورماه آغاز خواهیم کرد و خود را برای بازی برابر صربستان در جام جهانی فوتسال که اولین، مهمترین و تعیین کننده ‌ترین دیدار ماست، آماده می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.