کد خبر : 202411
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 10:57
-

اتفاقات عجیب در تیم ملی فوتسال در آستانه جام جهانی

اتفاقات عجیب در تیم ملی فوتسال در آستانه جام جهانی

در مدت اخیر اتفاقات عجیبی رخ داده که باعث شده تیم ملی فوتسال با شرایطی نه چندان مناسب آماده بازی ها شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال از اواخر شهریور در مسابقات جام جهانی فوتسال شرکت می کند این در حالی است که در مدت اخیر اتفاقات عجیبی رخ داده که باعث شده تیم ملی فوتسال با شرایطی نه چندان مناسب آماده بازی ها شود.چه در بحث دعوت بازیکنان و چه در بحث حمایت از تیم ملی اتفاقات ضد و نقیضی رقم خورده است که با هم آنها را مرور می کنیم:

تشویق به جای تنبیه

حمید احمدی یکی از ستاره های تیم ملی فوتسال سال گذشته با تیم باشگاهی خود به مشکل خورد و بازی های زیادی را از دست داد و به همین دلیل ماه ها به تیم ملی هم دعوت نشد اما در اردوهای اخیر با وجود اینکه چند اردو و بازی دوستانه را از دست داده در لیست اصلی قرار گفته است تا این شائبه به وجود بیاید که سرمربی تیم ملی به جای تنبیه او را تشویق کرده است.

خط خوردن عجیب دروازه بان تیم ملی

دعوت نشدن سپهر محمدی دروازه بان سال های اخیر تیم ملی برای دو بازی دوستانه با بلاروس هم درنوع خود عجیب است. شنیده می شود اختلاف مربی دروازه بان های تیم ملی فوتسال با این دروازه بان در این تصمیم دخیل بوده و شاید محمدی که در سال های اخیر یکی از دو دروازه بان اصلی تیم ملی فوتسال بوده در آستانه جام جهانی حضور در این رقابت ها را از دست بدهد.

کمبودهایی که سرمربی تیم ملی نگفت!

از سوی دیگر اتفاق عجیبی نیز در تمرین تیم ملی رخ داد.چندی پیش عزیزی خادم در تمرینات تیم ملی فوتسال حاضر شد تا شنونده نظرات بازیکنان باشد و بازیکنان نیز مواردی را به گوش رئیس فدراسیون فوتبال رساندند که باعث تعجب عزیزی خادم شد چرا که او گفت ناظم الشریعه هیچ حرفی از این کمبود ها نزده و در جلساتی که داشته گفته همه چیز برای تیم ملی فراهم است.اینکه چرا سرمربی تیم ملی مشکلات و نیازهای بازیکنان را به رئیس فدارسیون مخابره نکرده در نوع خود عجیب است و ناراحتی بازیکنان را هم در پی داشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پویا جمعه , ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

چرا بی خودی حاشیه سازی میکنید دم جام جهانی . شما پایگاه خبری هستید یا پایگاه حاشیه سازی.مبخاید تا سرمربی از شما اجاره بگیره کی بیاره و کی نیاره

نام جمعه , ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

ناظم الشریعه تو این ۴ سال فقط دروغ گفته و دنبال فریب افکار عمومى هست الکى میگه جوانگرایى و اخلاق!!!! دعوت از فرهاد فخیم و حمید احمدى و شجرى نشان داد تمام حرف هاى ناظم الشریعه دروغ هست دستش در جام جهانى رو میشود