کد خبر : 202415
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 1:22
-

مدیرعامل چیپس کامل در گفتگو با Fut5al :

منصور مولایی با اولویت بومی‌گرایی و سبقه لیگ‌برتری به ما اضافه شد/ بر اساس نیاز تیم بازیکن می‌گیریم/ این فرصت تعطیلی برای چیس کامل مغتنم است

منصور مولایی با اولویت بومی‌گرایی و سبقه لیگ‌برتری به ما اضافه شد/ بر اساس نیاز تیم بازیکن می‌گیریم/ این فرصت تعطیلی برای چیس کامل مغتنم است

مدیرعامل باشگاه چیپس کامل گفت: اضافه کردن منصور مولایی اقدام بسیار مهمی بود که با اولویت بومی‌گرایی تیم و سبقه لیگ‌برتری ایشان صورت گرفت و مطمئنا به سود چیپس کامل خواهد شد.

وحید غفوری پس از جذب بازیکنان جدید و تغییرات در کادر فنی چیپس کامل در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: با توجه به وقفه لیگ و فرصت آماده‌سازی بسیار خوبی که برای تیم‌ها مهیا شد ما نیز با توجه به نیازهایی که در مجموعه کادر فنی و بازیکنان داشتیم، ابتدا منصور مولایی را به عنوان یک مربی با تجربه بومی و با توجه به سبقه بالای مربیگری ایشان در گیتی‌پسند و کراپ الوند و … که در لیگ‌برتر ایران دارند به کادر فنی خود اضافه کردیم.

مدیرعامل باشگاه چیپس کامل افزود: شاید مهمترین چیز قبل از همه این‌ها، برای ما بومی بودن منصور مولایی بود که انشاالله بتوانیم از تجربیات ارزشمند ایشان بهترین استفاده را داشته باشیم. حساسیت لیگ‌برتر قابل تامل است و انشاالله با کادر خوبی که در اختیار داریم بتوانیم کنار همشهری خوب خود فرش‌آرا باعث آبروی استان خراسان شویم.

او با اشاره به خریدهای جدید این تیم در بخش بازیکنان نیز تصریح کرد: ما محمد پیکان را از تیم لیگ‌برتری ملی حفاری اهواز به تیم اضافه کردیم، محسن باغیشنی را از مقاومت البرز لیگ‌برتری جذب کردیم ضمن اینکه محمد معظم از تیم قند ثابت فریمان و محمد جواد رضایی را از قهرمان لیگ یک از زندی بتن کلاردشت گرفتیم. پرونده جذب بازیکن برای ما بسته نشده و بنا به نیاز تیم و خواست کادر فنی شاید باز هم بازیکن بگیریم.

غفوری با تاکید بر اینکه چیپس کامل از تعطیلات لیگ بهترین بهره را خواهد برد متذکر شد: آقای رنجوری مالک محترم باشگاه چیپس تمام انرژی خود را صرف بستن تیمی در حد و اندازه نام خراسان کرده و انصافا با وجود شرایط بد اقتصادی موجود در جامعه، چیزی کم و کسر نگذاشته است و حالا نوبت تیم ما است که از این تعطیلی بهترین استفاده را برده و با صلابت وارد ادامه لیگ شویم.

مدیرعامل چیپس تاکید کرد: ما این تعطیلی را مغتنم شمرده و انشاالله با آمادگی کامل در انتظار شروع مجدد بازی‌ها خواهیم بود. برنامه اردویی نیز تدارک دیده‌ایم تا تمام خواسته کادر فنی در مهیا شدن تیم اجرایی شود و امیدواریم با همت، اتحاد و همدلی در جهت اعتلای فوتسال خراسان گام برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.