کد خبر : 202500
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1400 - 16:23
-

مدیرعامل چیپس کامل: می‌خواهیم تیم فوتسالی نمونه در شرق کشور باشیم

مدیرعامل چیپس کامل: می‌خواهیم تیم فوتسالی نمونه در شرق کشور باشیم

مدیرعامل باشگاه چیپس کامل گفت: برای ماجراجویی یا به دست آوردن اسم و رسمی، وارد لیگ برتر نشدیم ولی رویاپردازی هم نمی‌کنیم، زیرا دیر مشخص شد که می‌توانیم در لیگ برتر به میدان برویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید غفوری در خصوص وضعیت تیم چیپس کامل در نخستین حضور در لیگ‌برتر فوتسال ایران اظهار کرد: تقریبا ۵ روز است که تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم. برنامه چیپس کامل از ابتدا برای تعطیلات لیگ برتر بود که به خاطر حضور تیم ملی در جام‌جهانی قطعی شده‌بود. به خاطر مسائلی که در ابتدای فصل رقم خورد، زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کردیم.

وی افزود: ۹۰درصد بازیکنان لیگ یکی که به کار کادرفنی می‌آمدند، حفظ شدند. نقاط ضعف تیم، پیش از تعطیلات لیگ برتر برطرف می‌شود تا تمامی بازیکنان در برنامه‌های آماده‌سازی تیم برای ادامه فصل حضور داشته باشند. در حال حاضر محمد پیکان از ملی حفاری، محمدجواد رضایی از زندی‌بتن کلاردشت، محسن باغشنی از مقاومت البرز و محمد معظم از لیگ یک به جمع ما اضافه شده‌اند.

غفوری در خصوص برنامه‌های تیمش در تعطیلات لیگ‌برتر بیان کرد: در حال حاضر بازیکنان در اردوی آماده‌سازی قرار دارند، اما یک اردو در شمال کشور به همراه یک یا دو دیدار تدارکاتی خواهیم داشت که هنوز قطعی نشده‌است. با توجه به اینکه ۲ نماینده از خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر قرار دارند، آماده هرگونه همکاری با تیم فرش‌آرا هستیم و فقط در دیدارهای رفت و برگشت رقیب یکدیگر خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه چیپس کامل در خصوص هدف این تیم از حضور در لیگ برتر فوتسال با خرید امتیاز منصوری قرچک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دیر به لیگ برتر اضافه شدیم، رویاپردازی نمی‌کنیم. برنامه‌های بلندمدتی داریم، اما برای سال نخست، تثبیت در لیگ برتر و کسب یک رتبه قابل قبول مدنظر است. برای سال آتی می‌خواهیم به گونه‌ای تیم را ببندیم که در نیمه بالای جدول قرار بگیریم و در سال سوم نیز امیدوارم بتوانیم جزو تیم‌های بالانشین لیگ برتر باشیم.

غفوری گفت: تیم چیپس کاملا بومی است. تمام مالکیت و حمایت تیم بر عهده مجتبی رنجوری و مجموعه چیپس کامل است. مالک تیم پیگیر تمام کارها و اقدامات تیم است و حمایت کاملی از مجموعه دارد. بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده درحالیکه شاید نیمی از تیم‌های لیگ‌برتری هنوز این میزان از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت نکرده باشند.

وی در خصوص نگرانی‌ها پیرامون مشکلات احتمالی مالی این تیم تصریح کرد: چیپس کامل در رده‌های پایه نیز نماینده دارد. برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم همانند گیتی‌پسند در اصفهان، مس سونگون در تبریز، فردوس در قم و سن‌ایچ در ساوه، مجموعه‌ای نمونه در شرق کشور باشیم. در لیگ برتر نوجوانان و لیگ یک جوانان کشور هم تیم داریم. پیگیر هستیم تا در لیگ امیدهای کشور نیز تیم داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه چیپس کامل ادامه داد: چیپس کامل با برنامه‌ریزی وارد لیگ برتر شده است. اگر تعطیلات ۵۰ روزه لیگ برتر وجود نداشت، قطعا وارد عرصه لیگ برتر در فصل جاری نمی‌شدیم. با توجه به تعداد برابر مسابقات لیگ برتر و لیگ یک، تقریبا هزینه‌های هر دو لیگ برابر است. از همین رو با توجه به اینکه به طور کامل برنامه‌ریزی داشتیم، تمام آن‌ برنامه‌ها با یک سری تغییرات جزئی به لیگ برتر منتقل شده، به همین خاطر نگران مشکلات مالی در ادامه کار نیستیم.

غفوری افزود: به حمایت نیروهای کارآمد و مسئولین خراسان رضوی نیاز فراوانی داریم. برای ماجراجویی و فراهم کردن اسم و رسم وارد عرصه لیگ برتر نشده‌ایم و فعالیت چیپس کامل در رده های پایه، با نیت آینده‌سازی برای باشگاه در جریان است. سال قبل در رده نوجوانان در سطح کشور به عنوان سوم دست یافتیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.