کد خبر : 202600
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 14:24
-

امیدها به جانشین شایسته شمسایی در جام‌جهانی/ شماره ۹ تیم‌ملی همچنان بوی گل می‌دهد

امیدها به جانشین شایسته شمسایی در جام‌جهانی/ شماره ۹ تیم‌ملی همچنان بوی گل می‌دهد

بازیکن شماره ۹ تیم‌ملی ایران عملکرد بسیار خوبی را از خود در پست راس و گلزنی برای ایران به جای گذاشته که یادآور درخشش وحید شمسایی با این پیراهن است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که وحید شمسایی سال‌ها با پیراهن شماره۹ تیم‌ملی فوتسال ایران گل‌های ارزشمندی را برای ایران به ثمر رسانده و همواره امید اول گلزنی کشورمان در میادین بین‌المللی بوده است، پیراهن او اکنون بر تن یک راس گلزن شمالی است که با درخشش در تورنمنت‌های تدارکاتی تایلند و بلاروس امیدها را برای تولد شمسایی جدید ایران در جام‌جهانی زیاد کرده است.

سعید احمد عباسی که اتفاقا یکی از کشف‌های خود وحید شمسایی بوده و از تاسیسات دریایی تهران عملا خود را به فوتسال ایران شناسانده است اکنون با ۱۰ گل‌بهترین گل‌زن ایران در سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود. او شب گذشته مقابل بلاروس ۲ گل زیبا زد و یک پاس گل حرفه‌ای را تقدیم مسلم اولاد قباد کرد که مرور فرصت‌طلبی، چرخش‌های منحصر به فرد، بازی انرژیک و دید بالایش از او یک بازیکن جذاب برای ناظم‌الشریعه و نمونه ای از شمسایی در دوران اوج ساخته است.

حضور مهدی جاوید ذاتا چارچوب شناس، حسین طیبی میادین بین‌المللی دیده و و دیگر بازیکنان متبحر فلنک ایران در گلزنی خیال سرمربی تیم‌ملی کشورمان را از حیث خط آتش در لیتوانی راحت می‌کند ضمن اینکه علاقمندان به فوتسال چشم شان به درخشش پیراهن شماره۹ تیم‌ملی عادت کرده و می‌توانند به ادامه این روند در جام‌جهانی ۲۰۲۱ امیدوار باشند زیرا این پیراهن همچنان بوی گل می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.