کد خبر : 202662
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 16:34
-

کامرانی فر؛ مسئول پیگیری مسائل تیم ملی فوتسال

کامرانی فر؛ مسئول پیگیری مسائل تیم ملی فوتسال

رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای مهرداد سراجی از کمیته فوتسال موافقت کرده و پس از جام جهانی لیتوانی جانشین او مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای مهرداد سراجی از کمیته فوتسال موافقت کرده و پس از جام جهانی لیتوانی جانشین او مشخص می‌شود.

پس از اختلافاتی که در کمیته فوتسال و همچنین میان مهرداد سراجی با شهاب‌الدین عزیزی خادم به وجود آمد، سراجی تصمیم به استعفا از ریاست کمیته فوتسال گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال هفته گذشته با استعفای سراجی موافقت کرده و با توجه به نزدیک بودن جام جهانی فوتسال فعلاً قصد ندارد سرپرست یا رئیسی برای این کمیته تعیین کند تا پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی، این اتفاق رقم بخورد.

عزیزی خادم برای اینکه کارهای تیم ملی فوتسال در آستانه جام جهانی انجام شود و به مشکل نخورد، حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال را مأمور کرده تا مسائل مربوط به تیم ملی فوتسال را پیش ببرد و پس از جام جهانی نیز قرار است رئیس یا سرپرست کمیته فوتسال تعیین شود.

تیم ملی فوتسال با سرمربیگری ناظم‌الشریعه از ۱۸ شهریور تا ۱۲ مهرماه، در مسابقات جام جهانی عازم کشور لیتوانی حاضر خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.