کد خبر : 202655
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 12:37
-

کمالی:بعید می دانم تا چندین سال تیمی از شیراز به لیگ برتر راه پیدا کند/معلوم بود ایمان شیراز به جایی نمی‌رسد

کمالی:بعید می دانم تا چندین سال تیمی از شیراز به لیگ برتر راه پیدا کند/معلوم بود ایمان شیراز به جایی نمی‌رسد

شیراز همان زمان که طلسم هشت ساله را برای حضور حداقل یک نماینده در عرصه رقابت‌های فوتبال لیگ برتر شکست، نماینده‌اش در لیگ برتر فوتسال، سقوط کرد تا همچنان حسرت جایگاهی که در خور ورزش این استان پهناور است، به دل ورزش دوستان بماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فروش امتیاز تیم قدیمی ارژن و ظهور تیم جدیدی به نام ایمان سبز، نقطه آغازی بود برای سقوط فوتسال شیراز و از دست رفتن جایگاهی که برای به دست آوردن و حفظش، تلاش‌های بسیاری انجام شده بود؛ جایگاهی که با وجود بازیکنان و مربیانی شایسته، باید برای فارس و ورزش و ورزشدوستان این استان، حفظ می‌شد. جایگاهی که سرمربی تیم سابق ارژن اعتقاد دارد که با ادامه روند فعلی، برای مدت‌ها از آن محروم خواهیم بود، مگر ….

حمیدرضا کمالی گفت: فوتسال شیراز وضعیت مناسبی را دنبال نمی کند. صعود فجری ها به لیگ برتر فوتبال به محرومیت شیراز از لیگ برتر پس از سال‌ها پایان داد اما محرومیت از لیگ برتر فوتسال الان آغاز شده است که با تداوم روند فعلی و بی برنامگی و بی حمایتی فوتسال شیراز بعید میدانم تا چندین سال تیمی از شیراز به لیگ برتر ایران راه پیدا کند. اینکه فارس یک نماینده در لیگ برتر فوتسال نداشته باشد، بسیار متاثرکننده است.

سرمربی تیم  سابق ارژن  ادامه داد: تیم فوتسال ارژن را سال‌ها و علیرغم فراز و نشیب‌ها و مشکلات عدیده حفظ کرده بودیم، به ناچار فروختیم و ایمان سبز به عنوان خریدار، نتوانست این جایگاه را برای فارس حفظ کند و حالا هم بعید می‌دانم فوتسال این استان تا مدت‌ها، بتواند نماینده‌ای شایسته در بالاتری سطح فوتسال کشور داشته باشد.

ایمان شیراز تیمی که در آغاز به انجام رسید!

کمالی در خصوص سقوط تیم ایمان به دسته پایین تر نیز گفت: تیمی که در مسابقات لیگ برتر به نام ایمان شیراز، حضور داشت، ارتباطی با باشگاه ایمان سبز نداشت و مالک آن هم شخص دیگری بود. باید بگویم  این تیم در لحظات آخر تشکیل شد و واقعا زمان چندانی را برای انسجام بخشی در اختیار نداشت، آن موقع من قرار نبود سرمربی این تیم شوم اما بعد که علاقه و اصرار مالک تیم را دیدم پذیرفتم کمک کنم. بعد از دوسه بازی شرایطی را دیدم که فقط به اعتبارم لطمه وارد می‌کرد، بنابراین کنار کشیدم.

او اضافه کرد: معلوم بود ایمان شیراز به جایی نمی‌رسد. مالک باشگاه هم کنار کشید و تیم به شخص دیگری واگذار شد. او هم با مشکلات زیادی تیم را اداره کرد. متاسفانه نبود یک صدای واحد در تیم، رها شدن این تیم به حال خودش، نبود انگیزه و خیلی مسائل دیگر که نمی‌شود راجع به آنها حرف زد. منجر به سقوط این تیم شد؛ البته باید به بازیکنان و کادر فنی و مدیریت ایمان شیراز خسته نباشید گفت.

کمالی گفت: به نظرم مالک محترم این تیم اصلا تجربه تیمداری و باشگاه داری نداشت. در اول فصل همان روزها مشخص بود که مالک باشگاه نمی‌توانست دوام بیاورد. ایشان هزینه های زیادی را متقبل شد و به نظرم در همان مدت کوتاه زحمات زیادی کشید.

ارژن فدای بی‌توجهی شد نه مسائل مالی

او در خصوص تیم فوتسال ارژن نیز گفت: چندسالی بود که ارژن دچار مشکلات بود و متاسفانه به جز در موارد کوچک هیچ حمایتی نشد. مهندس کریمی مدیر عامل ارژن که سال‌ها برای فوتسال فارس زحمات زیادی کشید، در فصل گذشته زمانی که دید هیچ عزمی برای حمایت از تیمش وجود ندارد تصمیم به واگذاری تیم گرفت، البته تا جایی که من می‌دانم ناراحتی او خیلی هم به مسائل مالی برنمی گشت و بیشتر از نحوه برخورد مسئولان استانی و شورای شهر و… با ارژن ناراحت بود. با اینکه رئیس هیئت فوتبال چندین بار جلساتی برگزار کرد تا مانع فروش ارژن شود اما مالک باشگاه تصمیم خود را گرفته بود.

مربی جوان تیم‌های فوتسال کشور در موردبازیهای تیم ملی نیز گفت: برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم، تیم ملی مقابل اسلوونی خیلی شاداب و هماهنگ عمل کرد. ان شاالله با ادامه همین روند می توانیم در جام جهانی بدرخشیم.

وی در خصوص برنامه امسال خودش نیز گفت: با چند تیم وارد مذاکره شده ام. اگرچه که دوست دارم در شیراز بمانم ولی وضعیت فعلی اجازه نمی دهد. دو سال پیش نیز قرار بود به قرقیزستان بروم و قرادادم را هم نوشته بودم که متاسفانه شیوع کرونا و تعطیلی لیگ فوتسال قرقیزستان این اجازه را نداد.

کرونا یکباره آمد و سخت رفت

کمالی که به تازگی از بند بیماری کرونا رهایی یافته و از بیمارستان به خانه برگشته است، در خصوص تجربه این بیماری هم گفت: خیلی ناگهانی کرونا گرفتم و ریه هایم درگیر شد. روزهای بسیار سخت و دشواری را گذراندم. چند روزیست که از بیمارستان مرخص شده ام و شکرخدا حالم خوب است. کادر درمان واقعا زحمات زیادی کشیدند. در بیمارستان که بودم متوجه بیماری آقای شمس سرمربی سابق تیم ملی شدم که امیدوارم ایشان بتواند این بیماری را شکست دهد. از خبر فوت جاسم سلطانی یکی از بهترین بازیکنان ایران که معتقدم هیچوقت قدر خودش را ندانست بسیار ناراحت شدم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.