کد خبر : 202682
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 9:04
-

/یادداشت/

انحلال فوتسال بانوان سایپا؟ کاش سراجی حرمت آن سه رای را نگه دارد!

انحلال فوتسال بانوان سایپا؟ کاش سراجی حرمت آن سه رای را نگه دارد!

باشگاه سایپا در آستانه انحلال تیم فوتسال بانوان خود قرار دارد فارغ از اینکه این تیم چه خدمتی به مدیرعامل این باشگاه و فدراسیون عزیزی خادم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خبر تلخ از حوزه فوتسال بانوان روز گذشته انحلال قریب‌الوقوع تیم فوتسال بانوان سایپا بود، خبری که پس از قبول استعفای مهرداد سراجی از ریاست کمیته فوتسال شاید به نوعی لجبازی مدیرعامل سایپا با برنامه‌های فوتسالی فدراسیون فوتبال بود و جامعه فوتسال بانوان را در شوک فرو برد.

به هر ترتیب شرایط مالی تیم‌های فوتسال لیگ بانوان در شرایطی جذابی قرار ندارد و اگر سایپا و مس و یکی دو تیم دیگر را از این لیگ بگیرید عملا بازیکنان مابقی تیم‌ها برای سلامتی خود ورزش می کنند و رقم و عددی برای ارتزاق یک ورزشکار حرفه‌ای ندارند.

البته که لیگ سال گذشته به جهت حق رای ۲ تیم از لیگ‌برتر فوتسال بانوان در انتخابات فدراسیون، جایی برای هزینه‌کرد منفعت‌طلبانه برخی باقی گذاشته بود و حتی باشگاه سایپا در اقدامی استراتژیک شهناز یاری سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران را هم به عنوان سرمربی تیم خود و فرزانه توسلی کاپیتان تیم‌ملی را هم به عضویت تیمش درآورد تا عملا از حوزه فوتسالش صاحب ۳رای کلیدی در انتخابات فدراسیون شود ولیکن امسال که خبری از انتخابات نیست، ظاهرا این نگاه ابزاری از بین رفته و به همین منظور سایپا دیگر قصد تیمداری ندارد!

قطع به یقین لو رفتن برگه رای احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم‌‌ملی فوتبال نشان داد که حتی مطرح‌ترین کاپیتان‌های ملی هم تحت تاثیر و نظر باشگاه‌هایشان رای به صندوق انتخابات فدراسیون ریختند و باز به طور حتم در شرایطی که ۶نفر رای‌دهنده نتیجه نهایی انتخابات را در رقابت میلیمتری عزیزی خادم با کیومرث هاشمی به سود او و طبعا سراجی چرخاندند باید گفت کاش مدیرعامل سایپا کمی به گذشته نگاه کند، حب و بغضش را کنار گذاشته و حرمت آن سه رای فوتسال بانوانش را نگه دارد.

هزینه تیم فوتسال بانوان سایپا شاید یک دهم هزینه تیم فوتبال بزرگسالان آقایان این باشگاه نیز نباشد اما ممر درآمد برخی بازیکنان ملی‌پوش است که با انصراف سایپا به شدت سرخورده خواهند شد چون باشگاهی که بتواند به آنها پول مناسبی بدهد وجود نخواهد داشت. به هر ترتیب تیمداری در حوزه فوتسال بانوان در بسیاری از شهرها نوعی مانور انتخاباتی در آستانه انتخابات مجلس، شوراها و … بوده که عملا هیچ پولی برای بازیکنان خانم حوزه فوتسال نداشته است.

کاش سراجی حرمت آن روزها را نگه دارد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.