کد خبر : 202763
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1400 - 12:45
-

اردوی فردوس خارج از قم

اردوی فردوس خارج از قم

تیم فوتسال فردوس قم برای کسب آمادگی لازم به منظور رویارویی با حریفان خود در ادامه فصل ۱۴۰۰ لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خارج از قم اردو زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال فردوس قم که از سه هفته سپری شده رقابت‌های فصل ۱۴۰۰ لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دو پیروزی و یک باخت در کارنامه دارد، به دلیل تعطیلی رقابت‌های لیگ‌برتر راهی اردوی آماده‌سازی خارج از قم شد تا مهیای ادامه بازی‌ها شود.

شاگردان علی زندی‌پور بعد از آخرین مسابقه خود در لیگ برتر که روز ۲۴ مرداد ماه در سالن شهید حیدریان قم مقابل تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی زندی‌بتن کلاردشت برگزار کرده و با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خوردند، مدتی استراحت کردند و حالا در دور جدید تمرینات آماده‌سازی حضور دارند.

اردوی آماده‌سازی فردوسی‌ها در سمنان دایر شده و این تیم به مدت یک هفته در این شهر تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کند، ضمن اینکه انجام بازی تدارکاتی نیز در دستور کادر فنی است تا نماینده فوتسال قم که هم اکنون از ۳ سه بازی ۶ امتیاز دارد با روحیه‌ مضاعف و آمادگی بیشتر در هفته چهارم به میدان برود.

البته هنوز زمان برگزاری دیدارهای هفته چهارم و سایر مسابقات این فصل لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور مشخص نیست زیرا تیم ملی کشورمان در اردوی آماده‌سازی قرار دارد و باید دهه سوم شهریور ماه در مهمترین رویداد فوتسالی سال ۲۰۲۱ یعنی جام جهانی این رشته به میزبانی لیتوانی به میدان برود، به همین دلیل برنامه هفته چهارم پس از برگزاری جام جهانی اعلام می‌شود.

تیم‌ملی کشورمان در یکی از گروه‌های سخت بازی‌های جام‌جهانی۲۰۲۱ با تیم‌های ملی صربستان، آمریکا و آرژانتین هم‌گروه است و روز ۲۳ شهریور با صربستان دیدار می‌کند، ۲۶ شهریور در مقابل تیم‌ملی آمریکا قرار می‌گیرد و آخرین مسابقه مقدماتی را ۲۹ شهریور برابر قهرمان دوره قبل این جام یعنی آرژانتین برگزار می‌کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.