کد خبر : 202768
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1400 - 13:23
-

سنگ سفیدی: تیم فوتسال صربستان بسیار قدرتمند است/ دیدار با بلاروس به ما برای جام‌جهانی کمک کرد

سنگ سفیدی: تیم فوتسال صربستان بسیار قدرتمند است/ دیدار با بلاروس به ما برای جام‌جهانی کمک کرد

بازیکن تیم‌ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان قبل از شرکت در مسابقات جام‌جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت تیم برای شرکت در مسابقات جام‌جهانی اظهار داشت: شرایط تیم‌ملی نسبتا خوب است. بعد از اینکه از بلاروس برگشتیم ۲ روز استراحت کردیم و از شنبه هم اردوی آخرمان را در تهران برگزار کردیم که منتهی به اعزام تیم به لیتوانی می‌شود. در این اردو بیتشر بر روی نقاط ضغف کار می‌کنیم و امیدوارم تا قبل از شروع جام جهانی بتوانیم نقاط ضعفمان را هم رفع کرده و با آمادگی کامل پا به این رقابت‌ها بگذاریم.

ملی‌پوش فوتسال درباره همگروهی‌های ایران (آرژانتین، صربستان و آمریکا) در مسابقات جام جهانی بیان داشت: گروهی که ما در آن قرار گرفتیم نسبت به گروه‌های دیگر سخت‌تر است و ۳ تیم بسیار خوب در آن قرار دارند. آرژانتین قهرمان جهان است و در دوره قبل جام جهانی موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند. صربستان هم از قاره اروپا به این رقابت‌ها آمده است. جایی که تیم‌های کرواسی و ایتالیا نتوانستند به جام جهانی صعود کنند و وقتی صربستان موفق می‌شود به این بازی‌ها راه پیدا کند، نشان می‌دهد که تیم بسیار خوبی است.

سنگ‌سفیدی ادامه داد: به نظر من سخت‌ترین بازی ما در جام جهانی برابر صربستان آن هم در بازی اول است. اگر قرعه ما طوری بود که دیدار اول را برابر آمریکا برگزار می‌کردیم مسیرمان خیلی راحت‌تر می‌شد و بازی‌ها را خیلی بهتر شروع می‌کردیم. امیدوارم در نهایت با ۳ پیروزی بتوانیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان درباره بازی با بلاروس تصریح کر: ما قبل از شرکت در مسابقات جام‌جهانی هفته گذشته ۲ بازی بسیار خوب برابر بلاروس برگزار کردیم که در هر ۲ دیدار موفق شدیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم. بازی با بلاروس به ما خیلی کمک کرد تا به هماهنگی کاملی دست پیدا کرده و با شرایط خوبی وارد بازی‌های جام جهانی خواهیم شد. دیدار با بلاروس شبیه سازی بازی با صربستان بود، زیرا هر ۲ تیم سبک بازی که انجام می‌دهند یک نوع است. هر ۲ تیم فیزیکی و درگیرانه بازی می‌کنند و فکر می‌کنم بازی با بلاروس شبیه‌سازی بسیار خوبی بود تا با قدرت بازی اولمان برابر صربستان را برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.