کد خبر : 202737
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1400 - 13:41
-

میانگین سنی بالای تیم ملی فوتسال در جام جهانی

میانگین سنی بالای تیم ملی فوتسال در جام جهانی

تیم ملی فوتسال ایران با میانگین سنی ۳۲ سال در جام جهانی فوتسال شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران یکی از ۲۴ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال است که باید از کسب عنوان سومی دوره قبل خود دفاع کند.

تیم کنونی ایران یکی از آماده ترین و بهترین تیم های حاضر در جام جهانی است با این حال میانگین سنی بالای تیم ایران می تواند یک چالش برای فوتسال ما پس از جام جهانی باشد.

از مدت ها قبل این هشدار داده شد که تیم ملی نیاز به جوانگرایی دارد اما به نظر می رسد کادرفنی تیم ملی ترجیح داده این مهم را چندان جدی نگرفته و بیشتر به فکر نتیجه گیری در جام جهانی ۲۰۲۱ باشد.در تیم کنونی مسلم اولاد قباد با ۲۶ سال سن جوان ترین بازیکن است که همین امر نشان می دهد تیم ملی میانگین سنی بالایی دارد.

در تیم کنونی تنها ۴ بازیکن زیر ۳۰ سال هستند و میانگین سنی تیم ملی ۳۲ است این در حالی است که در دوره قبل تیم ملی با میانگین سنی ۲۹ سال در مسابقات حاضر بود و نشان دهنده این است که تیم این دوره با تغییراتی اندک نسبت به دوره قبل در جام جهانی حاضر است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین سه شنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

مربی ایرانی یعنی ترس یعنی محافظه کاری یعنی اهمیت ندادن به جوانها و نابودی استعدادها

نام سه شنبه , ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

آن وقت ناظم الشریعه کذاب ۴ سال هست همش داره شعار جوااااانگرایی میدهد!!!!! اگر ١۴ نَفَره میرفتند جام جهانى معدل تیّم ٣٣ سال میشد !!! ههه