کد خبر : 202875
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 12:53
-

احمدعباسی: عمل نکردن به وعده‌ها، بازیکنان فوتسال را دلسرد می‌کند/این طور نیست که آرژانتین جلوی ما از پیش برنده باشد

احمدعباسی: عمل نکردن به وعده‌ها، بازیکنان فوتسال را دلسرد می‌کند/این طور نیست که آرژانتین جلوی ما از پیش برنده باشد

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان تیم ملی مأخوذ به حیا هستند و چیزی نمی‌گویند اما اینکه به وعده‌های داده عمل نمی‌شود، آنان را دلسرد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اهالی فوتسال معتقدند درخشش بازیکن شماره ۹ تیم ملی فوتسال در این روزها می‌تواند نویدبخش درخشش این بازیکن در جام جهانی لیتوانی باشد. سعید احمد عباسی ستاره شمالی تیم ملی و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر به تازگی توانسته عملکرد خیره‌کننده‌ای در دیدارهای دوستانه و تمرینات داشته باشد و این موضوع بدون شک خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کادرفنی تیم ملی در آستانه شروع جام جهانی است. 

عباسی  در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و در این مدت دیدارهای تدارکاتی و تورنومنت خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها نگرانی ما مصدوم بودن «حسین طیبی» است که او هم انشاالله بعد از دو بازی نخست تیم ملی به جمع ما اضافه خواهد شد. روحیه بازیکنان بسیار خوب است و کاملا آماده حضور در جام جهانی هستیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد محقق نشدن وعده‌های پاداش تیم ملی برای قهرمانی در تورنمنت تایلند گفت: بازیکنان تیم ملی مأخوذ به حیا هستند و چیزی نمی‌گویند اما اینکه وعده‌ای داده می‌شود و به آن عمل نمی‌شود، آنان را دلسرد می‌کند. البته باید این را بگویم که این موضوعات هیچ تاثیری در فعالیت ما ندارد چرا که ما همه سرباز تیم ملی هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

عباسی در مورد عملکرد خوب خود در چند وقت اخیر تصریح کرد: خدا را شکر توانستم کمک هم گروهی ها را در بازی‌های اخیر تبدیل به گل کنم. مهم برد تیم است و در تیم ملی هیچ‌کسی به فکر گلزنی نیست. همه به دنبال موفقیت و سربلندی تیم هستیم. 

احمدعباسی: عمل نکردن به وعده‌ها، بازیکنان فوتسال را دلسرد می‌کند

وی در مورد گروه تیم ملی فوتسال در جام جهانی لیتوانی گفت: دیدار اول هر تورنمنت، سخت‌ترین بازی است. به همین دلیل بازی با صربستان بسیار اهمیت دارد. آمریکا تیم ناشناخته‌ای است و کفه ترازو به نفع ماست. در دیدار آرژانتین نیز ثانیه‌ها پیروز بازی را تعیین می‌کند. این طور نیست که آرژانتین جلوی ما از پیش برنده باشد. 

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می‌تواند مانند جام جهانی گذشته مقام بدست آورد یا خیر اظهار داشت: انشاالله این اتفاق می‌افتد. بچه‌ها خیلی انگیزه دارند. البته کار خیلی سخت است اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، می‌توانیم حتی مقامی بهتر از سومی بدست بیاوریم. هدف ما این است که در چهار تیم حضور داشته باشیم. 

عباسی در پایان گفت: در آخر از رسانه‌ها که در این مدت پیگیر فوتسال بودند، تشکر می‌کنم و امیدوارم این اتفاق بعد از جام جهانی هم رخ دهد.   

جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریورماه در لیتوانی شروع می‌شود و تیم ملی فوتسال ایران باید با تیم‌های آرژانتین، آمریکا و صربستان بر سر صعود به دور حذفی رقابت کند.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.