کد خبر : 202852
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 2:48
-

خوراکچی: ورزش ایران و به ویژه فدراسیون فوتبال به خاطر داشتن این ملی‌پوشان بسیار خوش اقبال است/ به جای نقد باید حمایت کنیم

خوراکچی: ورزش ایران و به ویژه فدراسیون فوتبال به خاطر داشتن این ملی‌پوشان بسیار خوش اقبال است/ به جای نقد باید حمایت کنیم

پیشکسوت فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال به حمایت بیشتری نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی با حضور ۲۴ تیم در قالب ۶ گروه از بیست و یکم شهریور آغاز می‌شود و تیم ملی ایران که در گروه ششم مسابقات با تیم‌های صربستان، آرژانتین و آمریکا همگروه است در نخستین دیدار خود به مصاف صربستان می‌رود.

محمود خوراکچی، پیشکسوت فوتسال درباره شرایط تیم ملی جهت حضور در این دوره با مسابقات اظهار کرد: تیم ملی قبل از اعزام به رقابت های جام جهانی دو تورنمنت را پشت سر گذاشت که موفق شدم از طریق اینترنت این بازیها را دنبال کنم. خوشبختانه آنچه که در این تورنمنت ها شاهد بودیم آمادگی لازم بازیکنان و در مجموع تیم ملی کشورمان بود.

او ادامه داد: هماهنگی هایی که بین بازیکنان دیدیم نشان می دهد کادر فنی به ترکیب درست دست یافته و شناخت کافی از تک تک بازیکنان دارد. در کنار این خود بازیکنان هم نشان دادند که از عزت نفس و آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند که اینها همه نشانه خوبی برای حضور در رویداد حساسی چون جام جهانی است. انتظاراتمان را منطقی کنیم، من به درخشش این تیم بسیار امیدوار هستم حالا که تیم اعزام می شود بهتر است تصمیمان این باشد که فقط حمایت کنیم و عجولانه نظر ندهیم.

خوراکچی خاطر نشان کرد: این روزها نه صدا و سیما نگاه حمایتی به فوتسال دارد و نه حتی فدراسیون، متاسفانه هیچ یک از بازیهای فوتسال در رسانه نمایش داده نشد. حالا که تیم هم امروز اعزام می‌شود هیچ مراسم بدرقه ای برگزار نشد. البته همیشه اینطور بوده و هیچ کسی هم گلایه ای ندارد. باور کنید هر کشور دیگری بخواهد این بازیکنان را داشته باشد باید میلیونها دلار هزینه کند. اما این از خوش اقبالی ورزش کشور و به ویژه فدراسیون ماست که چنین استعدادهایی به صورت رایگان در اختیار تیم ملی هستند. تنها خواهشم این است حمایت کنیم تا نتیجه بگیرند. ما در دوره قبل در مرحله گروهی سوم شدیم اما در نهایت روی سکوی سومی جهان ایستادیم. حالا هم می توانیم نتیجه خوبی را شاهد باشیم اگر حمایت همه جانبه داشته باشیم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.