کد خبر : 202815
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 2:55
-

شیربیگی: اولویت من بازی در خارج از ایران است

شیربیگی: اولویت من بازی در خارج از ایران است

گلزن اول لیگ برتر فوتسال زنان ایران در فاصله حدود ۵ هفته به آغاز لیگ برتر هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سارا شیربیگی خانم گل لیگ برتر فوتسال زنان می گوید اگر قرار باشد در ایران بماند دوست دارد در تیمی باشد که فاطمه شریف در آن حاضر است.

گلزن اول لیگ برتر فوتسال زنان ایران در فاصله حدود ۵ هفته به آغاز لیگ برتر هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است.

او در ۲ سال اخیر در تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی بازی می‌کرد جایی که در آن، به روند حضور در جایگاه برترین گلزن لیگ ادامه داد و زیر نظر فاطمه شریف فصل را پشت سر گذاشت.

شیربیگی درباره آینده‌اش  می‌گوید: اولویت من بازی در خارج از ایران است و پیشنهاداتی هست و گفتگوهایی هم انجام شده اما هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ام.

او می‌گوید که در صورتی که بخواهد در ایران بماند با توجه به رابطه نزدیکش با فاطمه شریف، ترجیح می‌دهد جایی برود که او سرمربی باشد: “شریف دوست و مربی من است. پیشنهاداتی از تیم‌های ایرانی دارم اما اگر بخواهم اینجا بمانم ابتدا وضعیت تیمی که شریف در آن است را بررسی می‌کنم.”

خانم گل فوتسال ایران البته تاکید می‌کند که با توجه به همه شرایط موجود و پیشنهادات داخلی و خارجی تصمیم می‌گیرد و به هیچ تیمی هم نزدیک نیست و با هیچ تیمی هم گفتگوی جدی نداشته است.

سارا شیربیگی به دلیل تاثیرگذاری بالا در نتیجه، مورد علاقه هر تیمی از جمله تیم سابقش در مشهد است. آخرین باری که او قهرمان لیگ شده به سال ۹۷ و قهرمانی با نامی نو اصفهان باز می‌گردد جایی که او و شریف زیر نظر شهناز یاری، همبازی بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.