کد خبر : 202877
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 14:41
-

واکنش ناظم الشریعه به بی توجهی فدراسیون فوتبال

واکنش ناظم الشریعه به بی توجهی فدراسیون فوتبال

تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی امروز ایران را به مقصد لیتوانی ترک کرد که هیچ کدام از مسئولان فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی شرکت نکردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان جهت شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ صبح امروز ایران را به مقصد لیتوانی ترک کرد. این در حالی است که در بدرقه ملی پوشان هیچ کدام از مسئولان فدراسیون فوتبال حضور نداشتند و به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی در غریبانه‌ترین وضعیت موجود به لیتوانی رفتند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان که از این حرکت مسئولان فدراسیون فوتبال به شدت ناراحت شده است دقایقی قبل از ترک هتل المپیک استوری منتشر کرد و در آن نوشت: “ما و بازیکنان خدا را داریم.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر پنجشنبه , ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

ناظم الشریعه فقط تو خدا ندارى اون بازیکنانى که حقشون رو خوردى سینا پرکاس سالار آقاپور. بهزاد عظیمى و خیلى از جوان ها هم خدا رو دارند مطمئن باش خدا جوابت رو میده

ناشناس جمعه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

اقای ناظم الشریعه یک نکته مثبتی که دارد همیشه ارامش دارد و این ارامش را به تیم منتقل میکند ولی مانند همه مربیان ایرانی (و برخلاف مربیان بزرگ دنیا) یک عیب بسیار بزرگ دارد و ان محافظه کاری و ترس است که باعث بها ندادن به جوانها میشود چطور این همه بازیکن جوان و شایسته مثل سینا پرکاس رو خط زدید و یک عده بازیکن پیر و خسته رو به جام جهانی می برید .

حسین جمعه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵

واقعا محافظه کاری مهمترین مشخصه مربیان ایرانی است که باعث شده این همه بازیکن خوب مثل سینا پرکاس رو خط بزنید و یک عده بازیکن پیر رو به جام جهانی ببرید