کد خبر : 202940
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400 - 12:07
-

جاوید :هفت بازی تدارکاتی خوب انجام داده ایم

جاوید :هفت بازی تدارکاتی خوب انجام داده ایم

ملی پوش فوتسال ایران  که به همراه این تیم در جام جهانی حضور دارد گفت: هفت بازی تدارکاتی خوب انجام داده ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  مهدی جاوید ملی پوش فوتسال ایران  که به همراه این تیم در جام جهانی حضور دارد گفت: هفت بازی تدارکاتی خوب انجام داده ایم. مسابقات سختی در پیش داریم.

وی ادامه داد : امیدوارم با کسب سه امتیاز در دیدار با صربستان، شروع خوبی در این رقابت ها داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.