کد خبر : 202887
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400 - 7:22
-

محمدی: بازیکنان تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی در اوج آمادگی هستند

محمدی: بازیکنان تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی در اوج آمادگی هستند

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران گفت: ملی پوشان فوتسال برای موفقیت در جام جهانی انگیزه دارند و هیچ زمانی اینقدر آماده نبودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باقر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران در مورد وضعیت خودش و تیم ملی فوتسال در آستانه رقابت های جام جهانی گفت: خوشبختانه در لیگ توانستم بدن خودم را آماده نگه دارم و از لحاظ فنی و بدنی در شرایط خوبی هستم. تیم ملی نیز بازیکنان جوان و با تجربه ای دارد که همه انگیزه موفقیت دارند و فکرم کنم این بازیکنان کنونی دراوج آمادگی خود هستند تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

وی درمورد گروه ایران خاطرنشان کرد: گروه ما واقعا گروه سختی است. من خودم تجربه بازی کردن مقابل صربستان را دارم که تیمی بسیار چغر و سخت است.آمریکا برای ما ناشناخته  است ولی هیچ بازی آسانی وجود ندارد.آرژانتین نیز قهرمان دوره قبل است و طبیعتا به تکرار این عنوان فکر می کند.

دروازه بان تیم ملی فوتسال با بیان اینکه مسیر ایران برای قرار گرفتن روی سکو دشوار است تاکید کرد: باید ابتدا به صعود خوب از مرحله گروهی فکر کنیم و سپس در مرحله حذفی پله به پله جلو برویم.

وی در پایان گفت:من دو سال ممنوع الخروج بودم و باید از کسانی که کمک کردند تا این مشکل حل شده و بتوانم تیم ملی را در جام جهانی همراهی کنم تشکر کنم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.