کد خبر : 203053
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 8:02
-

بهترین نسل فوتسال هستیم

اسماعیل‌پور: مشکلی برای حضور در جمع ۴ تیم جام جهانی نداریم / میانگین ۳۲ سال برای تیم ملی بالا نیست/بازی اول ما با صربستان حیاتی است

اسماعیل‌پور: مشکلی برای حضور در جمع ۴ تیم جام جهانی نداریم / میانگین ۳۲ سال برای تیم ملی بالا نیست/بازی اول ما با صربستان حیاتی است

بازیکن با تجربه تیم ملی فوتسال درخصوص شرایط تیم ملی برای آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ این گونه  صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل‌پور، بازیکن با تجربه تیم ملی فوتسال درخصوص شرایط تیم ملی برای آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ این گونه  صحبت کرد: «شرایط بدی را پشت سر نگذاشتیم. ما تمرینات‌مان را انجام دادیم و امیدواریم که در بازی اول با صربستان نتیجه خوبی بگیریم و با بهترین نتیجه از گروه مان صعود کنیم. تیم ملی مدت‌ها بود که بازی نداشت و این طبیعی بود که من و سایر بازیکنان در آغاز اردوها خیلی آماده نباشیم. امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد و نتایجی را که دلخواه مردم است، کسب کنیم.» او اظهار داشت: «این درست که تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۷ بازی تدارکاتی انجام داد اما ما بازی تدارکاتی با تیم های بزرگ نداشتیم. ما برای حضور در لیتوانی به یکی، دو بازی با تیم‌های درجه یک دنیا نیاز داشتیم. ما دوره گذشته هم این مشکل را داشتیم و بدون بازی سخت وارد کوران مسابقات شدیم اما خوشبختانه دوره گذشته در مرحله گروهی همه چیز خوب پیش رفت و در مسابقات به آمادگی رسیدیم.»
اسماعیل‌پور با انتقاد از محقق نشدن وعده مسئولان برای برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌های قدرتمند دنیا، افزود: «بچه‌ها به این وعده‌ها عادت کرده‌اند اما به هر حال برنامه‌های آماده سازی تیم ملی فوتسال به دلیل تغییرات در رأس فدراسیون و ریاست آن با تغییراتی همراه بود و این موضوع باعث شد تا این اتفاق برای تیم نیفتد. به هر حال چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم و امیدواریم که همه چیز برای ما در لیتوانی خوب پیش برود و بتوانیم مرحله به مرحله بالا برویم.»

این بازیکن تیم ملی فوتسال درخصوص رقابت ایران با تیم‌های آرژانتین، صربستان و امریکا در مرحله نخست مسابقات گفت: «به نظرم بازی با آرژانتین و امریکا برای ما مشکل نباشد. البته آرژانتین قهرمان دوره قبل است و طبیعتاً به تکرار این عنوان فکر می‌کند اما بازی اول ما با صربستان حیاتی است و امیدواریم که در بازی با این تیم دچار مشکل نشویم. صربستان تیم تازه وارد است و شناخت چندان زیادی از این تیم نداریم اما امیدواریم با برد کارمان را آغاز کنیم. فکر می‌کنم که سخت‌ترین قرعه را برای حضور در جمع ۴ تیم پایانی خواهیم داشت.»

او در خصوص شانس ایران برای تکرار عنوان سومی و حتی کسب عناوین بهتر این گونه صحبت کرد: «در دوره گذشته هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که برزیل را شکست دهیم و به جمع ۴ تیم پایانی راه یابیم. نگاه‌ها به تیم ملی فوتسال ایران تغییر کرده و این موضوع هم کارمان را سخت می‌کند چرا که تیم‌ها با تمام توان خود به مصاف ما می‌آیند. البته این موضوع از طرفی باعث ترس تیم‌های دیگر می‌شود. باید با تمرکز بالا کار را آغاز کنیم و به مراحل بالاتر بیندیشیم.»
این بازیکن گلزن تیم ملی درخصوص تجربه بالای بازیکنان تیم ملی بیان داشت: «نمی شود تیم را به یکباره جوان کرد. میانگین سنی تیم ملی ۳۲ سال است و این سن بالایی نیست. باید ببینیم شرایط لیگ‌مان چگونه است و در لیگ چه بازیکنانی حضور دارند و شرایط جوانگرایی در لیگ چگونه است. اگر بازیکن جوان خوبی در لیگ باشد قطعاً سرمربی به تیم ملی دعوت می‌کند. در حال حاضر اکثر تیم‌های حاضر در جام جهانی میانگین سنی شان همین است و همه تجربه کافی را برای حضور در این دوره از مسابقات جام جهانی دارند. همه تیم‌ها آماده هستند.» اسماعیل‌پور افزود: «میانگین سنی تیم ملی بالا نیست و ما با استفاده از این تحربه می‌توانیم در این مسابقات به جایگاه خوبی برسیم. با این تجربه مشکلی برای حضور در جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی نداریم. بهترین نسل فوتسال هستیم و این نسل بهترین فرصت را برای کسب عناوین در مسابقات مهم جهانی دارد. بازیکنانی با تجربه که یا لژیونر هستند یا در تیم‌های خود در لیگ برتر جزو بهترین‌ها به حساب می‌آیند.» او که در دوره گذشته مسابقات به عنوان ارزشمند سومین بازیکن برتر مسابقات انتخاب شد، در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود بالاتر رفتن تجربه‌اش این اتفاق تکرار خواهد شد، گفت: «هدف تمامی بازیکنان موفقیت تیم است و آن افتخار را به کمک تمامی بازیکنان تیم ملی به دست آوردم. هدف تیم ملی حضور در جمع ۴ تیم پایانی و پس از آن کسب بهترین نتیجه است. امیدواریم همه مردم برای رسیدن به این هدف، ما را دعا کنند و ما بتوانیم در این شرایط سخت دل مردم را شاد کنیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.