کد خبر : 203100
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 11:56
-

جاوید: تیم ملی فوتسال بازی به بازی بهتر می شود/کیفیت بازی های تدارکاتی مناسب نبود/سه تیم شانس سرگروهی دارند

جاوید: تیم ملی فوتسال بازی به بازی بهتر می شود/کیفیت بازی های تدارکاتی مناسب نبود/سه تیم شانس سرگروهی دارند

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: هر چی بازی ها جلوتر می رود کیفیت تیم ملی هم بالاتر می رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد شرایط خودش برای حضور در این رقابت ها گفت: به خاطر مصدومیتی که برایم به وجود آمده بود ۱۰ روزی تمرین نداشتم ولی الان شرایطم نسبتا بهتر شده و امیدوارم تا شروع بازی ها به آمادگی کامل برسم.

وی با بیان اینکه وضعیت تیم ملی به لحاظ فنی به خاطر تعداد بازیکنان قابل و توانمند خوب هست و این می تواند برگ برنده ایران در مسابقات باشد تاکید کرد:آمادگی تیم هم وضعیت نرمالی داشت نه خیلی خوب نه خیلی بد،هفت بازی دوستانه انجام دادیم که به لحاظ تعداد بازی قابل قبول بود ولی به لحاظ کیفیت حریفانی که با آنها بازی کردیم هیچکدلم تیم درجه یک و هم سطح ایران نبودند که امیدوارم این نقطه ضعف به ما آسیب نزند.

جاوید در مورد وضعیت گروه ایران تاکید کرد: رقابت نزدیکی بین سه تیم ایران،  آرژانتین و صربستان برای صعود به عنوان سرگروه به مرحله بعد وجود دارد و قطعا هر سه تیم این شانس را دارند که عنوان سرگروهی را بدست بیاورند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم شروع خوبی در مرحله گروهی داشته باشیم شانسمان برای حضور در جمع چهار تیم افزایش پیدا می کند. تجربه نشان داده این تیم ملی هر چی بازی ها جلوتر می رود کیفیتش هم بالاتر می رود.

جاوید به ناشناخته بودن تیم آمریکا اشاره کرد و افزود: تنها شناختی که از فوتسال آمریکا دارم اینکه ما در سال ۲۰۱۱ در گرند پریکس برزیل با این تیم بازی کردیم که ۸ بر صفر بازی را بردیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد بازی با آرژانتین گفت:آرژانتین به نظرم بهترین تیم دنیا در فاز دفاعی هست و در فاز حمله هم بسیار خلاق و توانمند هستند، قطعا بازی با آرژانتین می تواند یکی از جذاب ترین مسابقات جام جهانی باشد که بین دو تیم درجه یک انجام می شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم نتایج تیم ملی جوری باشد که در پایان تورنمنت مردم فوتسال دوست ایران از بچه های تیم ملی خشنود باشند که در واقع تنها دلیل انگیزه بچه ها همین اتفاق است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.