کد خبر : 203101
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 12:16
-

ناظم الشریعه:ایران می تواند سال های سال ، قهرمان جهان باشد/همه تمرکز ما بر روی بازی با صربستان خواهد بود

ناظم الشریعه:ایران می تواند سال های سال ، قهرمان جهان باشد/همه تمرکز ما بر روی بازی با صربستان خواهد بود

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی در جام جهانی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی فوتسال در لیتوانی آماده تکرار تاریخ سازی است و دراولین گام روز سه شنبه با صربستان رویارو خواهد شد. 

محمد ناظم الشریعه – سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین وضعیت تیم به سایت فدراسیون فوتبال گفت: دو جلسه تمرینی بسیار خوب را روز گذشته برگزار کردیم و امروز هم از صبح درگیر کارهای مربوط به فیفا بودیم که باید انجام می دادیم. اولین کار تست PCR بود و پس از آن باید به هتل مقر فیفا می‌رفتیم تا کارهای مربوط به گرفتن عکس‌های پرتره انجام شود.به نظرم روز به روز بیشتر به شرایط عادت می کنیم و بسیار مهم است که بازیکنان از نظر جغرافیایی و آب و هوایی به شرایط اینجا نزدیک شوند.امکانات بسیار خوبی در اختیار داریم که سال های سال دنبال آن بودیم. امکاناتی که ورزش حرفه‌ای به آن نیاز دارد و برای پیشرفت، رشد و توجه به بازیکنان بسیار مهم است. بازیکنان نگین های انگشتر هستند و باید دائما به آنها برسیم و سعی کنیم در کمترین زمان ممکن بهبودی را برای بازیکنانی که مصدوم می شوند و یا نیاز به ریکاوری دارند فراهم کنیم. با دستگاه هایی که تهیه شده است به نظرم ۸۰ درصد راه را رفتیم و از نظر پزشکی بازیکنان کاملا راضی هستند.

 

ناظم الشریعه پیرامون بازی نخست تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی اول هر تورنمنت سخت است. اما علاوه بر آن بازی اول برای نحوه صعود به مرحله بعد بسیار مهم است و این چیزی است که ما به بازیکنان در جلسه آنالیز گفتیم. فیلم بازیهای صربستان را آنالیز کردیم و همه چیز را بررسی کردیم و همه تمرکز ما بر روی بازی با صربستان خواهد بود. جام جهانی آوردگاهی است که همه چیز در آن متفاوت است. حتی اتفاقات متفاوتی رخ می دهد مانند حذف برزیل در دور قبل درحالی که همیشه یک پای فینال بود. فوتسال ما به نظرم باید در اندازه نام و مقام و شخصیت و بازیکنانش باشد. یک سری کارهایی شروع شده است و توقع دارم سریعتر پیش رود. فوتسال کشورمان در جایگاه خوبی در جهان قرار دارد و مهمتر اینکه مردم فوتسال را دوست دارند. مطمئن هستم که فوتسال ایران می تواند سال های سال علاوه بر آسیا، قهرمان جهان باشد به شرط آن که نگاهی به همان اندازه به آن شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین سه شنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

در هر تیمی هم تجربه مهم است هم دوندگی و نیروی جوانی که متاسفانه دومی در ایران وجود ندارد چرا بازیکنی مثل پرکاس که بهترین بازیکن ایران در تورنمنت تایلند بود نباید در تیم ملی باشد مطمئن باشید اگر مربی خارجی داشتیم چرکاس دروازبان اول تیم ملی در جام جهانی بود