کد خبر : 203096
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 13:38
-

پیش بینی سایت لیتوانیایی: ایران به نیمه نهایی جام جهانی فوتسال صعود می کند

پیش بینی سایت لیتوانیایی: ایران به نیمه نهایی جام جهانی فوتسال صعود می کند

یک سایت لیتوانیایی با تحلیل تیم های حاضر در جام جهانی فوتسال،ایران را تیمی نامید که قطعا به نیمه نهایی این رقابت ها صعود می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران از روز سه شنبه ۲۳ شهریور در جام جهانی فوتسال در لیتوانی به میدان می رود.یک سایت ورزشی کشور میزبان به تحلیل تیم های حاضر دراین رقابت ها پرداخت. این سایت در تحلیل تیم های آسیایی به قدرت فوتسال ایران اشاره کرد و گفت: در مورد نمایندگان آسیا در جام جهانی ، نباید حرفه ای بودن تیم ایران را پنهان کرد. لیتوانیایی ها خودشان این فرصت را داشتند که در تورنمنت تایلند با این تیم قدرتمند روبرو شوند. آنها مانند ساعت دقیق بازی می کند. در ایران ، فوتسال یک ورزش بسیار محبوب است که مورد توجه فوق العاده قرار دارد.این تیم زمانی که در تورنمنت تایلند بازی می کرد ، هر ۱۲ بازیکن با تمام قوا می جنگیدند. رویکرد حرفه ای ، پول زیادی که در فوتسال این کشور سرمایه گذاری می شود و بازی خوب تیم ایران ما را مطمئن می کند که بگوییم ایران را در نیمه نهایی جام جهانی خواهیم دید.

این سایت در تحلیل دیگر تیم های آسیایی ژاپن را یک تیم منظم که از نظر بدنی بسیار آماده است ، تایلند را تیمی که برای تطبیق با فلسفه مربی جدید به زمان نیاز دارد، ویتنام را یک تیم ناشناخته و ازبکستان را تیمی که با توجه به نتایج بازی های دوستانه می تواند پا به پای بزرگان فوتسال جهان رقابت کند معرفی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.