کد خبر : 203091
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 - 18:31
-

چالش های فوتسال برزیل بدون فالکائو

چالش های فوتسال برزیل بدون فالکائو

تیم ملی فوتسال برزیل،پس از ۵ دوره بدون فالکائو ستاره افسانه ای خود در مسابقات شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال برزیل که قهرمانی در ۵ دوره جام جهانی را یدک می کشد پس از اینکه در دوره قبل نتوانست برای اولین بار به نیمه نهایی صعود کند و مقابل ایران حذف شد حالا بار دیگر به قهرمانی فکر می کند اما برزیل تلاش می کند بدون فالکائو به قله فوتسال بازگردد و در اولین دوره جام جهانی پس از بازنشستگی این بازیکن حضور دارد.  بالاخره زمان آن فرا رسیده است برزیل که بدون حضور بزرگترین بازیکن تمام دوران خود رقابت کند. برای اولین بار از سال ۱۹۹۶ ، برزیل در جام جهانی فوتسال بدون فالکائو بازی خواهد کرد.او در ۵ جام جهانی بازی کرد و در پایان سال ۲۰۱۸ از فوتسال ملی بازنشسته شد.

مارکینهوس خاویر ، سرمربی تیم برزیل در این خصوص گفت:” وقتی فالکائو را از دست دادیم ، باید به استراتژی ای فکر می کردیم که فوتسال برزیل را در سطح بالایی نگه می داشت. ما با رفتن او کمی رنج کشیدیم ، اما شروع به تلاش بیشتر کردیم و توانستیم با فداکاری همه، کار بزرگی را انجام دهیم.”

سرانجام ، تیم برزیل امید اصلی خود را برای گلزنی و بازیهای زیبا را در پای فرایو کشف کرد. این پیوت ۳۰ ساله بهترین بازیکن فوتسال جهان در دو سال گذشته انتخاب شد.او می گوید: ” مردم انتظار زیادی از برزیل در جام جهانی فوتسال دارند. برزیل در هر رقابتی تیمی مورد علاقه است که برای قهرمانی می جنگد. فشار زیادی روی ما وجود دارد ، اما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم.”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.