کد خبر : 203105
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 7:22
-

سنگ سفیدی: جز فینال و قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنیم/گروه ایران نسبت به گروه های دیگر سخت تر است

سنگ سفیدی: جز فینال و قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنیم/گروه ایران نسبت به گروه های دیگر سخت تر است

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: در این دوره از جام جهانی جز به قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد وضعیت تیم ملی در آستانه جام جهانی گفت: تیم در وضعیت خوبی به سر می برد و همه به آمادگی کامل رسیدند.نقاط ضعف رفع شده و آماده ایم که تورنمنت را به بهترین شکل ممکن شروع کنیم.تورنمنت تایلند و بازی با بلاروس کمک کرد تا تیم شرایط بهتری پیدا کند.

وی در مورد گروه ایران در جام جهان خاطرنشان کرد:گروه ایران نسبت به گروه های دیگر سخت تر هست.اگردر گروه دیگر بودیم به یکی دو تا بازی به دید تدارکاتی نگاه می کردیم اما همه بازی ها از بازی اول برای ما حکم فینال را دارد.ما بازی به بازی جلو می رویم که انشالله بتونیم جام را با موفقیت تمام کنیم و روی سکو برویم.

سنگ سفیدی ادامه داد: برای قهرمانی آمدیم و جز فینال و قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنیم و امیدواریم با یک انسجام تیمی به فینال جام جهانی برسیم.

وی در مورد بازی های ایران در این رقابت ها اذعان داشت: بازی با صربستان از این لحاظ سخت هست که بازی اول درهر تورنمنتی فشار روانی روی تیم هست و فرقی نمی کند با چه تیمی باشد.صربستان از اروپا آمده که تیم هایی مثل کرواسی،اوکراین و ایتالیا نیامدند و فکر می کنم سخت ترین بازی ما هست. از تیم آمریکا شناختی ندارم و نمی دانم چه جور تیمی هست ولی فکر نکنم بازی سختی باشد و می توانیم آمریکا را پرگل ببریم.آرژانتین هم قهرمان جهان هست و نیازی به تعریف و تمجید ندارد و آمده از قهرمانی اش دفاع کند و گل بازی های مرحله گروهی در تورنمنت با ما با این تیم است.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در پایان گفت: ما هدفمان فقط شاد کرد دل مردم است و امیدوارم بتوانیم اول به لطف خدا و سپس با دعای مردم و با تلاش بازیکنان به این مهم برسیم و این دل این مردم که به ما عزت دادند را شاد کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.