کد خبر : 203435
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 17:56
-

شمسایی:تنها نگرانی من در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال نبود حسین طیبی است

شمسایی:تنها نگرانی من در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال نبود حسین طیبی است

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط ملی پوشان در مسابقات جام جهانی لیتوانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان ، درباره حضور ایران در مسابقات جام جهانی و با توجه به اینکه موفق نشدیم در این مدت بازی دوستانه زیادی انجام دهیم اظهار داشت: اگر شما بازی‌های دوستانه‌ای که بهترین کشور‌ها مثل اسپانیا، برزیل و روسیه برگزار کردند را جستجو کنید متوجه خواهید شد که همه آن‌ها بیشتر از ۵ یا ۶ بازی برگزار نکردند. در این شرایط کرونایی تیم ملی ما موفق شد ۷ بازی دوستانه انجام دهد. ۵ بازی در تورنمنت تایلند و ۲ بازی هم برابر بلاروس به ما کمک کرد تا خودمان را برای مسابقات جام جهانی به خوبی آماده کنیم.

اگر به عنوان تیم دوم صعود کنیم مسیرمان برای رسیدن به فینال هموارتر است

ملی پوش سابق فوتسال کشورمان درباره تیم‌های همگروه ایران (آرژانتین، صربستان و آمریکا) در مسابقات جام جهانی بیان داشت:  در مسابقات جام جهانی بیان داشت: به نظر من در این دوره ۶ کشور ایران، برزیل، اسپانیا، پرتغال، روسیه و آرژانتین شانس نخست کسب عنوان قهرمانی هستند. ما اگر دیدگاهمان به گروهی باشد که در آن قرار داریم همان بهتر به ایران برگردیم، زیرا تیم سوم گروه هم که بیشترین امتیاز را کسب کند شانس صعود دارد و به همین دلیل باید برای اول یا دومی بجنگیم. من شنیده ام که گویا ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال تصمیم دارد به عنوان تیم دوم از گروه صعود کند تا مسیرش برای رسیدن به فینال هموار‌تر باشد.

تنها نگرانی من در مرحله گروهی نبودن حسین طیبی است

شمسایی افزود: به اعتقاد من مهم‌ترین بازی ما در جام جهانی دیدار برابر صربستان است. این تیم در رنکینگ جهانی فاصله بسیار زیادی با ایران دارد. صربستانی‌ها نسبت به گذشته در فوتسال پیشرفت‌های خوبی داشته اند، اما اگر رزومه این تیم را مشاهده کرده باشید می‌بینید که بیشتر از ۲ دوره در مسابقات جام جهانی حضور نداشته است. هر چند فوتسال قابل پیش بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی در آن رخ بدهد. در هر صورت کار ما در مسابقات جام جهانی بسیار سخت است. ۱۰ بازیکن فعلی ما در دوره قبل جام جهانی هم حضور داشته و موفق شدند سومی دنیا را تجربه کنند و این موضوع می‌تواند ما را از نطر روحیه بسیار بالا ببرد. تنها نگرانی من نبودن حسین طیبی بازیکن بین المللی کشورمان در دور گروهی است.

تنها شخص ناظم الشریعه برای رسیدن به فینال کافی نیست

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه بهترین نسل تیم ملی را الان داریم، آیا ناظم الشریعه می‌تواند با این بازیکنان تا دیدار فینال صعود کند نیز گفت: تنها ناظم الشریعه نیست، بلکه آن گروه است، که می‌تواند این چرخه را به جلو برده و در راس آن ناظم الشریعه قرار دارد. در کنار سرمربی تیم ملی محمد هاشم زاده حضور دارد که در کنار ناظم الشریعه تجربه سومی دنیا را یدک می‌کشد. همچنین در کنار این ۲ نفر محمدرضا حیدریان هم حضور دارد که خودش سابقه چندین قهرمانی با تیم ملی را در کارنامه دارد.

بیشتربازیکنان با تمام وجودشان برای پرچم ایران بجنگند

شمسایی درباره اینکه چه پیامی به ملی پوشان کشورمان دارید تا در مسابقات جام جهانی خوش بدرخشند بیان کرد: پیام من به تمامی بازیکنان تیم ملی این است که با تمام وجودشان برای پرچم ایران بجنگند. شک نکنند که خدا به آن‌ها نگاه می‌کند و ما هم از همین ایران برای بازیکنان تیم ملی خوب کشورمان انرژی مثبت می‌فرستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.