کد خبر : 203392
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 12:35
-

/با جام‌جهانی2021/

پیتو در گفتگو با سایت فیفا: برزیل به هر تورنمنتی برود، جزو مدعیان است/ یکی از بهترین‌های جهان هستیم/ شکست مقابل ایران تجربه تلخی بود

پیتو در گفتگو با سایت فیفا: برزیل به هر تورنمنتی برود، جزو مدعیان است/ یکی از بهترین‌های جهان هستیم/ شکست مقابل ایران تجربه تلخی بود

راس تیم‌ملی برزیل از شرایط تیمش در آستانه بازی دور گروهی خود گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل پایگاه خبری فوتسال ایران، رأس برزیلی خوان پیتو، در مصاحبه‌ای با سایت فیفا گفت: بزرگ‌ترین نقطه قوت من این است که همیشه روحیه‌ای شاد دارم و چرا نباید این‌طور باشم؟ کاری را انجام می‌دهم که عاشقش هستم و از آن درآمد هم کسب می‌کنم، علاقه زیادی به سفر به جاهای مختلف دارم و بدین دلیل احساس خوشبختی می‌کنم.

بازیکن ۲۹ ساله برزیلی که اولین حضورش را در جام‌جهانی تجربه می‌کند، در خصوص تیمش نیز افزود: برزیل همیشه محکوم به کسب جام است. باید با ۱۰۰% توان با رقبا بجنگیم. ما یکی از بهترین تیم‌های جهان هستیم.

او در حالی در لیتوانی با اشتیاق کسب جام حضور می‌یابد که از لیست تیم‌ملی برای جام‌جهانی۲۰۱۶ کلمبیا خط‌خورده بود. پیتو در این باره گفت: تلخ‌ترین خاطره برایم این بود که در تمام بازی‌های انتخابی جام‌جهانی حضور داشتم ولی از لیست نهایی کلمبیا خط خوردم.

پیتو در خصوص حذف تیمش توسط ایران در جام‌جهانی کلمبیا نیز تصریح کرد: اگر بخواهم راجع به تجربه تلخ سال ۲۰۱۶ و حذف توسط ایران صحبت کنم می‌توانم بگویم که در حال حاضر در فوتسال بیش از هر زمان دیگری تیم‌ها به یکدیگر نزدیک شده‌اند و مدعی‌های همیشگی مثل آرژانتین، برزیل، پرتغال و اسپانیا دیگر فاصله چندانی با سایر تیم‌ها ندارند. همه کار آنالیز ویدئویی رقبا را انجام می‌دهند، دقیقاً می‌دانند چگونه دریبل می‌زنی، چه سبک بازی‌ای داری و براین‌اساس لزوم تمرین بیش‌تر و متفاوت‌تر بسیار اهمیت می‌یابد.

او در مورد تیم‌های مدعی این جام نیز پیش‌بینی کرد و گفت: اسپانیا، روسیه، پرتغال و … البته تیم‌های زیادی وجود دارند و نمی‌توان یک تیم را به‌ تنهایی برجسته کرد. در مورد آرژانتین هم می‌توانم بگویم که او رقیب سنتی ماست. آن‌ها در شرایط خوبی پا به میدان می‌گذارند و پروسه آماده‌سازی بسیار خوبی داشته‌اند. فراموش نمی‌کنیم که بازی فینال انتخابی جام‌جهانی لیتوانی را مقابل آن‌ها واگذار کرده‌ایم. مسابقه با آرژانتین همیشه سخت بوده است.

بازیکن برزیلی در خصوص فالکائو اسطوره تیم‌ملی‌اش گفت: او پاس اولین گلم را برای تیم‌ملی برزیل به من داد. اگرچه هیچ‌وقت راجع به این موضوع با هم صحبت نکرده‌ایم می‌توانم بگویم که برایم افتخاری است که کنار او بازی کرده‌ام.

پیتو همچنین در پیامی به هواداران فوتسال جهان گفت: بهترین‌های دنیا در لیتوانی حضور دارند و حتی نباید تماشای یک بازی را هم از دست بدهند.

مترجم: فرحان قضبان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.