کد خبر : 203687
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 21:21
-

/با جام‌جهانی ۲۰۲۱/

تیم‌ملی با شکست صربستان جام‌جهانی را استارت زد/ جوگیر شدیم اما بردیم

تیم‌ملی با شکست صربستان جام‌جهانی را استارت زد/ جوگیر شدیم اما بردیم

تیم‌ملی فوتسال ایران در مقابل صربستان با نتیجه به پیروزی ۳ بر ۲ در اولین گام دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی گروه f در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی امشب برابر صربستان قرار گرفت.
تیم ناظم الشریعه با ترکیب ابتدایی علیرضا صمیمی، حمید احمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد و مهدی جاوید کار خود را آغاز کرد و در دقیقه۴ طوفانی خود توسط حمید احمدی و فرهاد فخیم به گل‌های اول و دوم خود در نیمه اول رسید.
تیم‌ملی کشورمان در دقیقه ۱۱ پس از دریافت دومین کارت زرد از سوی حمید احمدی ناشی از یک بی‌احتیاطی با ضربه دست به صورت بازیکن حریف، چهار نفره شد اما ملی‌پوشان با این وجود دروازه خود را در آن دو دقیقه جریمه بسته نگه داشتند. پس از این اتفاق تیم‌ملی ایران قدری بی‌تمرکز کار را دنبال کرد و عقب‌تر بازی کرد که همین موضوع باعث شد تا صرب‌ها مالکیت بیشتری بر توپ و میدان پیدا کنند اما عملکرد بسیار عالی علیرضا صمیمی چندین بار دروازه کشورمان را نجات داد. کارت زرد برای محمد ناظم‌الشریعه و محمدرضا سنگ‌سفیدی ناشی از همین شرایط روحی تیم‌ملی بود که به نظر جو جام‌جهانی بر همه نفراتش مسلط شده بود.
ضربه به دست آمده کرنر در دقیقه۱۸ بازی کافی بود تا از اشتباهات ایران استفاده شده و صربستان به گل اول خود دست پیدا کند تا این نیمه با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.
نیمه مربیان را تیم ملی ایران با آرامش بیشتری آغاز کرد و موفق به کنترل هیجانات بازی شد که نقش علیرضا صمیمی نیز در دفع زهر حملات صربستان چشمگیر بود.
محمد ناظم‌الشریعه در این نیمه با وجود مصدومیت احمد اسماعیل‌پور از وی استفاده کرد که به کار تیم‌ملی نیز آمد و گل سوم ایران را هم زد ضمن اینکه در این میان چند موقعیت خوب نیز نصیب بازیکنان ایران شد که دو فرصت خوب هم توسط محمد شجری و توکلی از کف رفت.
صربستان پس از گل احمد اسماعیل پور در دقیقه ۳۷ روی به بازی پاورپلی آورد و یک گل دیگر را جبران کرد اما در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم‌ملی کشورمان به پایان رسید.
گفتنی است در واپسین ثانیه‌ای بازی خطای بازیکن صربستان برای افراد توکلی با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد اما زمان چندانی برای زدن گل چهارم تیم‌ملی باقی نمانده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا سه شنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

صربستان تیم چغری بود
بازی اول همیشه سخته
تدارکات ما مناسب نبوده ولی اونا با برزیل دو تا بازی دوستانه کردن که خودش اندازه ۱۰۰ جلسه تمرینه
تبریک و خسته نباشید به بچه ها و کادر فنی