کد خبر : 203682
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 15:32
-

کمیته ما را یک مدیر که کسی اورا نمی‌شناخت اداره می‌کرد

شمس:فدراسیون به خوبی درحال انجام دادن وظایف خود نسبت به فوتسال است / بچه ها توانایی قهرمانی در جهانی را دارند

شمس:فدراسیون به خوبی درحال انجام دادن وظایف خود نسبت به فوتسال است / بچه ها توانایی قهرمانی در جهانی را دارند

سرمربی سابق تیم ملی گفت: بچه ها توانایی و استحقاق حضور در فینال و حتی قهرمانی در این دوره را دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی سابق تیم ملی گفت: بچه ها توانایی و استحقاق حضور در فینال و حتی قهرمانی در این دوره را دارند.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران درخصوص بازی ایران و صربستان تاکید کرد: همانطور که ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی هم گفته بود، به دلیل اولین بازی بودن این مسابقه برای ما، کمی می‌تواند نگران کننده باشد مضاف بر این که این تیم برای ما آن چنان شناخته شده نیست و این موضوعات می‌تواند آسیب زننده باشد اما امیدوارم با یک پیروزی دلچسب استارت درخشش در این دوره را بزنیم.

 
او درباره مصدومان ایران در بازی امروز گفت: هر سه مهره‌ای که مصدوم هستند یعنی جاوید، طیبی و اسماعیل پور مهره های موثر و خوبی هستند. طیبی قطعا چند بازی را از دست خواهد داد و نبود او ممکن است به ما آسیب بزند اما تا جایی که اطلاع دارم شرایط جاوید خوب بوده و اسماعیل پور هم توانایی حضور در برابر صربستان را دارد.
 
سرمربی سابق تیم ملی درباره شائبه عدم حمایت فدراسیون فوتبال از فوتسال بیان داشت: طبق چیزی که نوروزی گفت، تجمع در فرودگاه برای بدرقه تیم ملی یک حرکت غیرمعقول و خطرناک برای تیم بود که می‌توانست دردسرساز باشد. کما این که به دلیل نوع واکسنی که بچه ها زدند، هر دو روز یک بار از آن ها تست گرفته می‌شود. وای به این که یک نفر هم در این اوضاع کرونایی می‌شد.
 
شمس در ادامه گفت: به نظرم فدراسیون به خوبی درحال انجام دادن وظایف خود نسبت به فوتسال است. پاداش بچه ها بعد از چندین سال پرداخت شده، دستمزد کادرفنی بعد از ۳ سال پرداخت شده و قرارداد سرمربی نیز تمدید شد. این ها همگی در دوره عزیزی خادم بود. هرچند که گلایه ای که وجود دارد این است که فوتسالی ها فوتسال را اداره نمی‌کنند و کمیته ما را یک مدیر که کسی اورا نمی‌شناخت اداره می‌کرد.
 
کارشناس فوتسال کشورمان در پایان گفت: بچه ها توانایی و استحقاق حضور در فینال و حتی قهرمانی در این دوره را دارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.