کد خبر : 203374
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 - 11:12
-

عباسی:می خواهیم در این دوره از جام جهانی فوتسال تاریخ سازی کنیم

عباسی:می خواهیم در این دوره از جام جهانی فوتسال تاریخ سازی کنیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی به بازی پیش می رویم اما امیدواریم در این دوره با یک مقام خوب تاریخ سازی کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید عباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: خدا را شکر شرایط خودم در تمرینات و بازی های دوستانه خوب بوده وسر حال هستم و انگیزه زیادی برای درخشش در جام جهانی دارم.

وی افزود: تیم ملی آماده سازی خوبی داشته است .چندین مرحله اردوی آماده سازی و چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم.تورنمنت تایلند کمک کرد و بازی با بلاروس هم خوب بود تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم.

بازیکن تیم ملی در مورد گروه ایران گفت: گروه ما یک گروه تقریبا سخت است.در جام جهانی همه تیم ها پرقدرت هستند و همه بازی ها سخت است اما مهم ترین بازی ما بازی با صربستان است که نحوه صعود را مشخص می کند.همه عزم مان را جزم کردیم که این بازی را با دعای خیر مردم و تلاش خودمان ببریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان همه توان خود را برای موفقیت تیم ملی می گذارند تاکید کرد: هدفمان الان فقط بازی با صربستان است.بازی به بازی جلو می رویم.امیدوارم ابتدا به جمع چهارتیم برسیم و با تلاش زیاد به  یک نتیجه خوب دست یافته وتاریخ سازی کنیم.

عباسی در مورد بازی با آمریکا گفت: آمریکا تیم ناشناخته است اما کفه ترازو به نفع ما است و اگر با غرور بازی نکنیم برنده می شویم.

وی به بازی با آرژانتین اشاره کرد و اذعان داشت: بازی با آرژانتین بازی جذابی و هیجان انگیزی خواهد شد و امیدوارم بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم.

عباسی در پایان گفت: حرفهای زیاد برای گفتن هست اما ترجیح می دهم بعد از جام جهانی یکسری مسائل را مطرح کنم.الان باید تمرکز کنیم و تلاش کنیم که یک نتیجه خوب بگیریم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.