کد خبر : 203812
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 10:42
-

/با جام‌جهانی2021/

آمارهای جالبی از تیم‌ملی فوتسال/ ایران بالاخره طلسم ۲۵ساله را شکست!

آمارهای جالبی از تیم‌ملی فوتسال/ ایران بالاخره طلسم ۲۵ساله را شکست!

تیم‌ملی فوتسال ایران در اولین بازی خود در جام‌جهانی۲۰۲۱ بعد از ۲۵سال رکوردشکنی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌ملی فوتسال کشورمان در اولین بازی خود در جام‌جهانی۲۰۲۱ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته به وقت تهران به مصاف صربستان رفت و با نتیجه سه بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد.

شاگردان محمد ناظم‌الشریعه در حالی صاحب پیروزی شدند که در ۲۵ سال گذشته و در پنج دوره اخیر در هیچ یک از دیدارهای نخست خود در جام‌جهانی رنگ برد را ندیده بودند اما این اتفاق برای دومین بار رخ داد.

تیم‌ملی فوتسال ایران پیش از این تنها در جام جهانی ۱۹۹۶ موفق شده بود با نتیجه هفت بر یک از سد کوبا بگذرد و حالا این اتفاق بازهم تکرار شد. در ۶بازی دیگر ایران در مسابقات اولش در جام جهانی چهار باخت و ۲ تساوی حاصل شده بود.

محمد ناظم‌الشریعه در تجربه قبلی‌اش در سال۲۰۱۶ در دیدار اول مقابل اسپانیا پنج بر یک باخته بود اما این بار بردی ارزشمند به دست آمد.

جدال امشب ایران و صربستان، سی‌وششمین بازی ایران در ادوار جام‌جهانی است. در ۳۵ بازی قبلی۱۶ برد، ۶ تساوی، ۱۳ باخت، ۱۱۸ گل زده و ۱۱۶ گل خورده برای ایران رقم خورده است. یک مقام چهارمی (۱۹۹۲)، یک مقام سومی(۲۰۱۶) سه حذف در مرحله گروهی، یک حذف در مرحله یک چهارم نهایی و یک حذف در یک‌هشتم نهایی کارنامه ایران در ادوار گذشته بوده است.

۳۱ بازیکن تاکنون برای ایران در جام‌جهانی گلزنی کرده‌اند که سعید رجبی با ۱۷ گل آقای گل ایران در این پیکارهاست و پس از او وحید شمسایی و اصغر حسن زاده با ۱۰ گل زده قرار دارند.

صربستان بیست‌ودومین تیمی بود که در جام‌جهانی با آنها بازی کردیم و دیدار شب گذشته سومین دیدار ما مقابل صربستان بود. ۳ برد، ۱۰ گل زده و ۶ گل خورده در این دیدارها رقم خورده است. سعید احمدعباسی و حسین طیبی آقای گل‌های ایران مقابل صربستان با ۳ گل زده هستند.

این بازی شب گذشته، صد و سی‌امین بازی ایران مقابل یک تیم اروپایی بود که ۵۶ برد، ۳۴ مساوی و ۳۹ باخت و ۴۱۳ گل زده و ۳۴۵ گل خورده در این دیدارها رقم خورده بود.

بازی شب گذشته هشتمین بازی ایران در سال ۲۰۲۱ بود که ۶ برد، یک تساوی، ۳۹گل زده، ۱۱گل خورده در ۷ بازی قبلی رقم خورد. در سال ۲۰۲۱ سعید احمدعباسی با ۱۰ گل آقای گل ایران است که نتوانست این آمار را مقابل صربستان ارتقاء دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.