کد خبر : 203834
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 11:10
-

/با جام‌جهانی2021/

بررسی مسیرهای صعود ایران به فینال

بررسی مسیرهای صعود ایران به فینال

مسیرهای صعود ایران به فینال بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سه مسیر پیش‌رو برای صعود تیم‌ملی فوتسال به مرحله یک هشتم نهایی وجود دارد که به شرح ذیل است:

*در صورت اول شدن در گروه:

ایران در صورت اول شدن در گروه خود در مرحله یک هشتم نهایی کار نسبتا سختی دارد و باید به مصاف تیم دوم گروه E برود. تیم‌های اسپانیا، پاراگوئه، ژاپن و آنگولا در این گروه قرار دارند و احتمال دوم شدن تیم‌های پاراگوئه و ژاپن در این گروه زیاد است. تیم ملی در صورت پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار اول گروه B و بهترین تیم سوم گروه‌های C، A و D برود که به احتمال زیاد این تیم روسیه است؛ بنابراین شاگردان ناظم‌الشریعه در صورت پیروزی احتمالی برابر روسیه، کار نسبتا آسان‌تری در نیمه نهایی دارند و به احتمال زیاد با قزاقستان روبرو خواهد شد. البته قزاقستان در این سال‌ها پیشرفت زیادی داشته و به‌عنوان تیم قدرتمند شناخته می‌شود.

*در صورت دوم شدن در گروه:

تیم فوتسال کشورمان در صورت دوم شدن در گروه خود، باید در مرحله یک هشتم نهایی برابر تیم دوم گروه B قرار بگیرد که به احتمال زیاد این تیم ازبکستان است. تیم ایران در صورت پیروزی برابر ازبکستان باید در مرحله یک چهارم نهایی به دیدار برنده اول گروه C و بهترین تیم سوم گروه‌های A، B و F برود که به احتمال زیاد این تیم پرتغال خواهد بود. تیم ملی کشورمان در صورت پیروزی برابر پرتغال در مرحله نیمه‌نهایی به برنده دیدار احتمالی برزیل و اسپانیا برخورد خواهد کرد و بدون شک کار در این مرحله و صعود به فینال سخت خواهد بود.

*در صورت سوم شدن در گروه:

در صورتی که تیم فوتسال ایران در گروه خود سوم شود، در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف برزیل یا پرتغال برود. فوتسالیت‌های ایرانی در صورت پیروزی احتمالی در بازی قبلی خود باید برابر صربستان یا اسپانیا قرار بگیرد.

 

حال سئوال اینجاست که کدام مسیر برای تیم‌ملی فوتسال ایران آسان‌تر است؟

در مسیر نخست، شاید اول شدن ایران در مراحل یک هشتم و یک چهارم کار سختی به نظر بیاید، اما اول شدن ایران در گروه خود و پیروزی تیم کشورمان، نویدبخش یک نیمه‌نهایی آسان‌تر نسبت به مسیر‌های دیگر است.

در مسیر دوم، تیم ایران در صورت دوم شدن، در مرحله یک هشتم نهایی بازی آسانی پیش‌رو دارد؛ اما پس از صعود به یک چهارم نهایی، کار سخت خواهد شد و تیم فوتسال ایران باید در این مرحله به مصاف پرتغال برود. در صورت پیروزی در این دیدار نیز باید در نیمه نهایی مقابل برزیل یا اسپانیا قرار بگیرد که باز هم کار سختی پیش‌رو است.

در مسیر سوم کار به مراتب سخت‌تر خواهد بود و به نظر نمی‌رسد که سوم شدن مدنظر کادرفنی باشد؛ چرا که رویارویی با پرتغال و برزیل در مرحله یک هشتم نهایی کار بسیار سختی خواهد بود. حال باید دید انتخاب مسیر صعود ایران به مراحل بالاتر به چه صورت خواهد بود و کادر فنی چه تفکری پیش رو دارند، دیدار ایران در گام نخست برابر صربستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و حالا باید ببینیم با شروع جام جهانی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.