کد خبر : 203885
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 13:13
-

در بازی با صربستان بازیکنان استرس داشتند

بی‌غم: تیم‌ملی نسبت به دوره قبلی،کمی ضعیف‌تر شده است/ بار دفاع تیم‌ملی بر روی احمدی بود/ همه شرایط تیم‌ملی برای کسب بهترین نتیجه مهیا است

بی‌غم: تیم‌ملی نسبت به دوره قبلی،کمی ضعیف‌تر شده است/ بار دفاع تیم‌ملی بر روی احمدی بود/ همه شرایط تیم‌ملی برای کسب بهترین نتیجه مهیا است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون  درباره پیروزی ملی پوشان کشورمان برابر صربستان اظهار داشت: در همه تورنمنت‌های بین المللی هیچگاه بازی‌های اول آسان نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون  درباره پیروزی ملی پوشان کشورمان برابر صربستان اظهار داشت: در همه تورنمنت‌های بین المللی هیچگاه بازی‌های اول آسان نیست. تیم ملی ما در مسابقات جام جهانی در گروهی قرار گرفته است که در آن آرژانتین قهرمان جهان حضور دارد. به هر حال بازی اول ما برابر صربستان حکم فینال را داشت و بازیکنانمان اگر در بازی دیشب پیروز نمی‌شدند، چه بسا کارمان برای راهیابی به مرحله بعد سخت می‌شد. به همین دلیل در بازی با صربستان بازیکنان استرس داشتند و دلیل آن هم این بود که هنوز به شرایط بازی‌ها آشنا نبودند. با توجه به تمام این شرایط فکر می‌کنم نتیجه‌ای که تیم ملی کسب کرد قابل قبول بود.

کشور‌هایی که در جام جهانی حضور دارند از لحاظ سخت افزاری خیلی جلوتر از ما هستند

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره صربستان نیز گفت: به هر حال تمام تیم‌هایی که امسال در مسابقات جام جهانی حضور دارند از لحاظ سخت افراری خیلی از ما جلوتر هستند. صربستان از جام جهانی گذشته تا این جام جهانی چندین بازی بین المللی و دوستانه برگزار کرده است و در تورنمنت‌های زیادی هم حاضر بوده است. به نظر من اگر در بازی دوم به مصاف صربستان می‌رفتیم کار خیلی راحت تری داشتیم.  

بار دفاع تیم ملی در بازی دیشب بر روی حمید احمدی بود

بیغم درباره اخراج حمید احمدی در بازی با صربستان بیان داشت: بار دفاعی تیم ملی ما در بازی دیشب بر روی حمید احمدی بود. در ترکیب ابتدایی تیم ملی مهدی جاوید، اصغر حسن زاده و مسلم اولاقباد حضور داشتند.به همین دلیل بار دفاع روی دوش احمدی بود. حتی در صحنه اولی که منجر به کارت زرد گرفتن احمدی شد بازیکن حریف اگر از او عبور می‌کرد به راحتی می‌توانست دروازه ما را باز کند و به همین دلیل احمدی مجبور شد روی آن بازیکن خطا کند. بالاخره بازیکنان ما الان در سطح بالایی بازی می‌کنند و به دلیل استرس ممکن است در بعضی صحنه‌ها مرتکب اشتباهاتی شوند.

چرا کسی به گلی که احمدی زد توجه نمی‌کند؟

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: ما فقط صحنه اخراج حمید احمدی را می‌بینیم. چرا کسی به گلی که او زد توجه نمی‌کند. او اگر گل اول را برای ما به ثمر نمی‌رساند ممکن بود در ضد حمله غافلگیر شده و دروازه ما باز می‌شد. به نظر من الان موقع تخریب تیم ملی نیست و باید تا می‌توانیم از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی حمابت کرده تا در بازی‌های آینده برابر آمریکا و آرژانتین با آرامش بازی کنند.

آمریکا از لحاظ فوتسالی از ما خیلی ضعیف‌تر است

بیغم درباره بازی روز جمعه برابر آمریکا نیز گفت: آمریکا تیم چندان قدرتمندی نیست و همه از قبل پیش بینی کرده اند که این تیم در گروه  آخر خواهد شد. آمریکایی‌ها از لحاظ فوتسالی از ما خیلی ضعیف‌تر هستند. بعد از آمریکا باید به مصاف آرژانتین برویم که برای مشخص شدن سر گروهی است. به نظر من همه شرایط برای تیم ملی مهیا است تا بهترین نتیجه را در مسابقات جام جهانی کسب کنند.

در کشور ما وقتی تیمی نتیجه می‌گیرد به آن توجه نمی‌شود

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره اینکه آیا ایران می‌تواند به فینال جام جهانی صعود کند یا خیر بیان کرد: با توجه به اردو‌ها و بازی‌های دوستانه مناسبی که نداشتیم من فکر می‌کنم کار ملی پوشانمان در بازی‌های جام جهانی سخت است. تیم ملی ما نسبت به دوره قبلی که سوم جهان شدیم کمی ضعیف‌تر شده است. متاسفانه در کشور ما وقتی یک تیمی نتیجه خوبی کسب می‌کند به جای اینکه دیدگاه‌ها به آن خوب شود، بدتر می‌شود، اما وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد تازه به فکر درست کردن آن می‌افتند. مثلا فوتبال و والیبال ما برای مدتی نتایج خوبی کسب نکردند و مسئولان این ۲ فدراسیون رفتند کی روش و ولاسکو را آوردند. به همین دلیل ما فوتسالی‌ها توقع داشتیم با توجه به اینکه تیم ملی در دوره قبل سوم جهان شد، حمایت‌های بیشتری از آن صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.