کد خبر : 203861
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 14:40
-

درخشش اخراج احمدی را بی اثر کرد

درخشش اخراج احمدی را بی اثر کرد

احمدی یکی از ۵ بازیکن اصلی تیم ملی فوتسال ایران در نخستین مسابقه جام جهانی ۲۰۲۱ بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید احمدی یکی از ۵ بازیکن اصلی تیم ملی فوتسال ایران در نخستین مسابقه جام جهانی ۲۰۲۱ بود که به‌عنوان عقب‌گیر بازی می‌کرد، اما با وجود اینکه فاصله بیشتری نسبت به سایر بازیکنان از دروازه حریف داشت، جریان مسابقه را به سود ایران تغییر داد.

تیم ملی ایران در حالی که برای رسیدن به دروازه صربستان به بن‌بست خورده بود، در دقیقه ۴ با یک سرتوپ و شوت پای چپ دیدنی حمید احمدی به گل اول رسید و ثانیه‌هایی پس از آن نیز گل دوم را زد تا کمی خیال خود را برای ادامه مسابقه راحت‌تر کند و امیدوار به پیروزی شود.

بازیکن با تجربه تیم ملی فوتسال دو دقیقه قبل از گلزنی مقابل صربستان، بخاطر یک خطا در زمین خودی کارت زرد گرفت تا در ادامه مسابقه با استرس بیشتری کار کند ولی یک بی‌احتیاطی موجب شد تا خیلی زود از زمین اخراج شود.

حمید احمدی در دقیقه ۱۱ پس از اینکه در کنار خط طولی زمین برای تصاحب توپ به سود ایران تلاش می‌کرد، با بی‌احتیاطی دست خود را به عقب پرتاب کرد و به صورت بازیکن صربستان زد تا این اتفاق موجب شود داور سوم به داور اول اعلام کند این حرکت اخطار داشته و احمدی باید با دریافت دومین کارت از زمین بیرون برود.

البته اخراج احمدی برای تیم ملی دردسرساز نشد و با وجود اینکه ایران دو دقیقه را ۴ نفره بازی می‌کرد، علیرضا صمیمی نمایش درخشانی درون دروازه داشت و در آن مدت مشخص مانع از گلزنی صرب‌ها شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.