کد خبر : 203774
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 0:22
-

شمسایی: واکنش‌های زیبای صمیمی در پیروزی ایران تاثیرگذار بود/ اوج مسابقات جام جهانی فوتسال از مرحله بعد شروع می‌شود

شمسایی: واکنش‌های زیبای صمیمی در پیروزی ایران تاثیرگذار بود/ اوج مسابقات جام جهانی فوتسال از مرحله بعد شروع می‌شود

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره پیروزی ایران برابر صربستان در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پیروزی ملی پوشان ایران برابر صربستان در چارچوب مسابقات جام جهانی اظهار داشت: با همه فراز و نشیب‌هایی که در بازی با صربستان وجود داشت خدا را شکر توانستیم این تیم را شکست دهیم. مهم ۳ امتیاز بازی بود که موفق شدیم به دست آوریم. در خیلی از دقایق، بازی در کنترل تیم صربستان بود و اگر واکنش‌های زیبای صمیمی نبود، ممکن بود در برخی از صحنه‌ها غافلگیر شویم. در هر صورت خدا را شکر می‌کنم که احمد اسماعیل پور هم به ترکیب تیم اضافه شد و امیدوارم حسین طیبی هم هر چه زودتر سلامتی خودش را به دست آورده و در مرحله بعد به ترکیب تیم ملی اضافه شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال افزود: قبل از بازی با صربستان گفتم ما یک بازی متوسط با صربستان داریم، یک بازی رو به پایین با آمریکا و یک بازی بسیار قوی با آرژانتین خواهیم داشت. امیدوارم با دیدار برابر این تیم‌ها بتوانیم به خوبی برای مرحله بعد آماده شویم که به نظر من اوج مسابقات جام جهانی از مرحله بعد شروع خواهد شد.

شمسایی درباره کارت زرد‌های گرفته شده از سوی بازیکنان کادر فنی تیم ملی و این که آیا این روند در بازی‌های بعد ما تاثیر نخواهد گذاشت نیز گفت: امیدوارم بعد از این پیروزی که برابر صربستان به دست آوردیم، دوباره آرامش به تیم ملی بازگردد. ما قبل از این بازی ، صربستان را خیلی بزرگ کردیم و باعث شد در عملکرد بازیکنانمان هم تاثیر بگذارد. خدا را شکر با پیروزی که در بازی امشب به دست آوردیم آن فشار زیاد از روی تیم برداشته شد و امیدوارم این گونه حرکات در بازی‌های بعدی به ما آسیب نزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.