کد خبر : 203846
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1400 - 12:01
-

/با جام‌جهانی2021/

کاپیتان صربستان: پیش بینی دوئل بسیار سخت با ایران را کرده بودیم/ دو گل پیاپی ما را ناامید نکرد/ باختیم، استراحت می‌کنیم و دوباره شگفتی‌ساز می‌شویم

کاپیتان صربستان: پیش بینی دوئل بسیار سخت با ایران را کرده بودیم/ دو گل پیاپی ما را ناامید نکرد/ باختیم، استراحت می‌کنیم و دوباره شگفتی‌ساز می‌شویم

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال صربستان در خصوص بازی با ایران به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل پایگاه خبری فوتسال ایران، مارکو پرشیچ پس از شکست مقابل ایران در گفتگو با سایت اسپرت کلاب صربستان گفت: همه ما می‌دانستیم که دوئل با ایران بسیار سخت خواهد بود. آنها بسیار سریع و تک‌تک‌شان بسیار خوب بودند. ما در فاصله یک یا دو دقیقه دو گل ساده را دریافت کردیم اما خوشحالم که آن موقع ناامید نشدیم.

او افزود: ما از جا بلند شدیم و گل اول ما را به بازی بازگرداند. در نیمه دوم، شجاعانه و بی‌پروا بازی کردیم و ۱۰۰درصد توان‌مان را ارائه دادیم. من نمی‌خواهم اکنون بگویم آنها از ما بهتر هستند یا نه اما آنها در رده‌بندی جهان بالاتر از ما هستند.

پرشیچ با بیان اتفاقات رختکن تیمش در بین دو نیمه تصریح کرد: در زمان استراحت در رختکن، ما هم‌قسم شدیم که تمام تلاش خود را بکنیم، شجاع باشیم و در زمین تا سر حد مرگ بجنگیم، بنابراین اجازه دهید اکنون بازنده شویم ما تلاش خود را کردیم. من فکر می‌کنم این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق افتاده است.

کاپیتان صربستان به لزوم ریکاوری تیمش اشاره کرده و گفت: ما باید این بازی را خیلی زود فراموش کنیم. فشار بازی با قهرمان جهان دیوانه‌کننده است، اما باید به خودمان ایمان داشته باشیم، به هم تیمی‌هایم می‌گویم بیایید خوب استراحت کنیم و سعی کنیم شگفتی‌ساز شویم. صادقانه بگویم ما به همین دلیل اینجا آمده‌ایم. من هنوز به این بچه‌ها اعتقاد دارم و فکر می‌کنم ما این را نشان خواهیم داد.

مترجم: فرحان غضبان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.