کد خبر : 204040
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 16:28
-

بررسی عملکرد دروازه بان های ایران و صربستان

بررسی عملکرد دروازه بان های ایران و صربستان

دروازه بان های ایران و صربستان چه عملکردی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پویا کریم نظر مربی دروازه بانان فوتسال در تحلیلی به عملکرد دروازه بان های دو تیم ایران و صربستان در مصاف با هم پرداخته است که از نظرتان می گذرد:

صمیمی

علیرضا صمیمی ۲۰سیو فوق العاده در این دیدار داشت که مسلما می توان گفت برترین بازیکن این دیداربود. از ۷سیو صمیمی در زمان اخراج شدن حمید احمدی نمی توان گذشت.

صمیمی بانشان دادن آمادگی خود در این دیدار ، دلگرمی خوبی برای بازیکنان در تیم ملی فوتسال ایران می باشد.

این دروازه بان در این دیدار چند بازی با پای خوب با راس های تیم ملی داشت که نشان دهنده هماهنگی بازیکنان با این گلر با تجربه است. یکی از نقاط قوت علیرضا صمیمی تکنیک اسپلیت می باشد که اغلب سیو های این بازی با این تکنیک انجام شد.

تیویچ

۱۰دروازه بان صربستان سیو در این دیدار داشت و در شرایطی درون دروازه ایستاد که دروازبان اول این تیم به خاطر مبتلا شدن به کرونا نتوانست به این بازی  برسد. یکی از نقاط قوی این گلر باتجربه در مصاف های تک به تک بود ،عملکرد عالی و فنا نشدن که در ۵مصاف تک به تک با بازیکنان تیم ملی کشورمان گلی دریافت نکرد،بازی با پای این گلر مطلوب نبود و به اهداف نمی رسید.

گل اول و دومی که تیویچ دریافت کردعدم دید کافی نسبت به توپ ومرکز ثقل بدن را به خوبی پایین نیاورد تانسبت به توپ دید مناسب نداشته باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.