کد خبر : 204017
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1400 - 12:48
-

کشاورز: آمریکا حریف جدی برای ایران نیست/ بازیکنان باید پخته‌تر عمل کنند

کشاورز: آمریکا حریف جدی برای ایران نیست/ بازیکنان باید پخته‌تر عمل کنند

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: آمریکا حریف جدی برای تیم ملی ایران نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی لیتوانی برابر صربستان به پیروزی رسید.

محمد کشاورز، کاپیتان سابق تیم ملی در این رابطه اظهار کرد: برای شروع خیلی خوب بودیم. در هر تورنمنتی اولین بازی برای هر تیمی دشوار است اما خوشبختانه ما به خوبی توانستیم در این بازی نتیجه را به سود خود رقم بزنیم. به سه امتیاز این دیدار احتیاج داشتیم که توانستیم در گام اول امتیاز بازی نخست را از آن خود کنیم.

او ادامه داد: تیم ایران ۵ دقیقه ابتدایی را خیلی خوب شروع کرد اما در نیمه نخست رفته رفته تیم به شدت عصبی شد که فکر می کنم به دلیل فشار قبل از بازی ها باشد. در نیمه دوم هم بازیکنان به اعصاب خود تسلط کافی را داشتند و هم کنترل بازی را در اختیار گرفته بودند. بازی بعدی ما با آمریکاست، آمریکا تیم قدری نیست اما درست این است که هیچ تیمی را دست کم نگیریم. فکر می‌کنم مقابل این تیم هم به دومین پیروزی خود دست پیدا کنیم اما باید حواس مان در هر صورت جمع باشد تا حریف غافلگیرمان نکند.

کشاورز با اشاره به نبود دو مهره کلیدی تیم گفت: قبل از آغاز بازی ها حسین طیبی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. البته این ستاره از مرحله بعدی و با پشت سر گذاشتن ریکاوری به تیم اضافه خواهد شد اما حمید احمدی را فقط مقابل آمریکا نخواهیم داشت. احمدی بازیکنی است که در همه دیدارها به او احتیاج داریم و بنابراین باید پخته تر عمل کند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.