کد خبر : 204135
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1400 - 10:20
-

اولادقباد در گفتگو با Fut5al :

بازی با صربستان فینال صعود بود/ مرحله گروهی، تدارک ما برای دور حذفی است/ اولین تجربه جام‌جهانی سخت بود

بازی با صربستان فینال صعود بود/ مرحله گروهی، تدارک ما برای دور حذفی است/ اولین تجربه جام‌جهانی سخت بود

فلنک لرستانی تیم ملی فوتسال ایران از آخرین وضعیت این تیم پس از پیروزی مقابل صربستان گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسلم اولادقباد در خصوص بازی اول تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی لیتوانی گفت: بازی با صربستان شرایط خاصی برای هر دو تیم داشت چون این بازی حکم فینال صعود از گروهF را داشت و خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم.

او با اشاره اولین تجربه خود در جام‌جهانی افزود: برای من هم چون بازی اولم در جام‌جهانی بود، شرایط سخت‌تر بود چون تجربه کافی آن را نداشتم ولی هر چه بازی رو به آخر رفت توانستیم راحت‌تر بازی کنیم و بازی را ببریم ضمن اینکه خودم هم راحت‌تر بازی کردم.

ملی‌پوش لرستانی کشورمان در خصوص تلاش صربستان برای شکست نخوردن از ایران نیز متذکر شد: شرایط جام‌جهانی شرایط خاصی است و همه تیم‌ها به لحاظ بدنی، روحی و روانی با آمادگی کامل می‌آیند و تمام تلاش خود را می‌کنند همانطور که ما آمدیم.

او ادامه داد: تمام تلاش ما گرفتن نتیجه خوب و شادی دل مردم ایران است و اینکه انشاالله بچه‌ها بتوانند توانایی‌های خود را به اجرا درآورند و هواداران فوتسال را در کشور شاد کنند.

مسلم اولادقباد در خاتمه آینده تیم‌ملی در جام‌جهانی لیتوانی را پر امید دانست و گفت: شک نکنید تیم‌ملی بازی به بازی بهتر خواهد چون بازی تدارکاتی زیادی نداشتیم و این بازی‌های گروهی را به چشم بازی تدارکاتی نگاه می‌کنیم. بازی با صربستان را که بردیم و انشاالله با برد آمریکا صعودمان حتمی می‌شود و می‌توانیم خودمان را برای بازی‌های حذفی آماده کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.